A jakie skutki?

1. Data: 2003-10-14 15:55:02

Temat: A jakie skutki?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo czesto ktos prosi na grupie o pomoc w ulozeniu menu na
nadchodzaca impreze, i natychmiast dostaje kilka lub kilkanascie
swietnych pomyslow. I na tym sie zwykle konczy. A jak milo by bylo,
gdyby ten ktos opisal, co w koncu na tej imprezie podal, czy
tesciowie/rodzice/koledzy/mezczyzni/ byli zadowoleni, czy im smakowalo,
jakie byly wrazenia. Tego mi brakuje.
Dzieki
MB

1. Data: 2003-10-14 16:08:06

Temat: Re: A jakie skutki?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
> gdyby ten ktos opisal, co w koncu na tej imprezie podal, czy
> tesciowie/rodzice/koledzy/mezczyzni/ byli zadowoleni, czy im smakowalo,

oooo, to prawda - to by bylo mile, wiem ja od razu powiem, ze juz kilka razy
robilam twoje ciasto brownie na cieplo z lodami i za kazdym razem jestem
proszona o dokladke i przepis. goscie sa zachwyceni i mnie wychwalaja, ze
ciacho takie pyszne i efektowne:))))

ziarna kakaowca
witam wszystkich wszem i wobec
Moskaliki - co z nich zrobic?