Noże Zwillinga w MAKO. Różne rodzaje.

1. Data: 2007-03-30 15:36:40

Temat: Noże Zwillinga w MAKO. Różne rodzaje.
Od: "Peter" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcę kupić sobie w miarę dobry nóż i w dobrej cenie.
Wiem że noże Zwillinga są bardzo dobrej jakości. Spotkałem się
ostatnio w Makro z nożami w cenie ok 160zł i leżącymi niżej po ok
60zl.
Te z dolnej półki wydawały się mieć ciemniejszą stal.
Nie wiem czy jest sens płacić w takim razie za markę za noże z
dosłownie dolnej półki.