Ratunku dzik!

1. Data: 2007-03-30 17:34:50

Temat: Ratunku dzik!
Od: "anna sowinska" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielka prosbe zostal mi sprezentowany spory kawalek dzika.Jesli chodzi
o dziczyzne nie mam o niej bladego pojecia.
Chce zrobic z czesci ok.2,5 kg pasztet.Pogooglowalam troche ale bez
oszalamiajacych rezultatow wiec moze Poratujecie mnie jakims przepisem?
Z gory dziekuje
Ania

2. Data: 2007-03-30 17:52:44

Temat: Re: Ratunku dzik!
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna sowinska wrote:

> [...]
> Chce zrobic z czesci ok.2,5 kg pasztet.Pogooglowalam troche ale bez
> oszalamiajacych rezultatow wiec moze Poratujecie mnie jakims przepisem?

A wiesz chociaż, która to część dzika?
--

Magdalena Fabrykowska Młotek

3. Data: 2007-03-30 17:57:03

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna sowinska" <a...@n...pl> wrote in message
> Mam wielka prosbe zostal mi sprezentowany spory kawalek dzika.Jesli
> chodzi o dziczyzne nie mam o niej bladego pojecia.

http://www.wedlinydomowe.pl/articles.php?topic=9

Tu troche znajdziesz, pasztet jest z dziczyzny mieszanej, ale moze gdzies na
forum bedzie cos wiecej.

pozdr

cherokee

4. Data: 2007-03-31 12:54:43

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna sowinska" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Mam wielka prosbe zostal mi sprezentowany spory kawalek dzika.Jesli
> chodzi o dziczyzne nie mam o niej bladego pojecia.

Witam
Gulasz myśliwski
Składniki:
75 dag dziczyzny np. sarniny, jelenia
25 dag małych cebulek
3 marchewki
15 dag wędzonego boczku
? szklanki białego wina
? szklanki soku jabłkowego
2 jabłka
2 liście laurowe, 3 jagody jałowca, 2 goździki, 6 ziarenek czarnego pieprzu
2 łyżki mąki ziemniaczanej
sól, grubo mielony czarny pieprz, cukie
Wykonanie:
Cebulę i marchewkę obrać, umyć i pokroić w kostkę. Boczek pokroić w paseczki
i usmażyć, odłożyć na talerzyk. Mięso umyć, osączyć, pokroić w grubą kostkę,
podsmażyć oraz posypać solą i pieprzem. Dodać cebulę i marchewkę, smażyć
razem przez chwilę, mieszając. Wlać wino i sok jabłkowy, dodać liść laurowy,
jałowiec, goździki i ziarenka pieprzu. Gulasz przykryć i dusić ok. 1 ? godz.
Obrać jabłka usunąć gniazda nasienne, a następnie pokroić i dodać do gulaszu
na 15 min. przed końcem duszenia. Mąkę ziemniaczaną rozprowadzić z odrobiną
zimnej wody, wlać do sosu, wymieszać. Ponownie zagotować, doprawić do smaku.
Smacznego
Mika
www.kulinarny.net

Noże Zwillinga w MAKO. Różne rodzaje.
Problem z kartaczami
KUPA MIECI.....
przyprawy i produkty przy problemach z wątróbką
Sledzie