Nudnosci bardzo prosze o pomoc!!!

1. Data: 2004-11-29 00:55:25

Temat: Nudnosci bardzo prosze o pomoc!!!
Od: "wolek" <volek7@wp(kropkie).pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od pieciu dni mam problem z zoladkiem dziwnie mnie bolal (mocne skurcze )
przy tym mam nudnosci ktore trwaja caly czas nie wiem co sie dzieje kazden
zapach wywoluje jeszcze dziwniejsze nudnosci po trzech dniach tych
dolegliwosci poszlam do lekarza ten powiedzial ze to :infekcja zoladkowa
przepisal mi 21 tabletek o nazwie stemetil 5 mg i kazal brac trzy razy
dziennie .Biore te tabletki juz dwa dni i nie ma zadnej poprawy ,musze dodac
jedna zecz ze mieszkam w Irlandii i nie mam pojecia co mam robic czy dalej
brac te tabletki czy moze zaczac sie sama leczyc ,ale musze dodac ze nie mam
pojecia czym moge sobie ulrzyc .Bardzo prosze o pomoc .
Pozdrawiam Grazyna
Ps musze dodac ze tutejsi lekarze na problemy z zoladkiem serwuja podgrzany
7up.

2. Data: 2004-11-29 07:28:32

Temat: Re: Nudnosci bardzo prosze o pomoc!!!
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolek" <volek7@wp(kropkie).pl> napisał w wiadomości

>kazden
> zapach wywoluje jeszcze dziwniejsze nudnosci po trzech dniach tych
> dolegliwosci

Ciąże wykluczylas? Ja w czasie ciązy mialam węch jak pies gończy i wiele
zapachow wywoływało u mnie nudności.

> Ps musze dodac ze tutejsi lekarze na problemy z zoladkiem serwuja
podgrzany
> 7up.

Mi natomiast lekarz polecił odgazowana coca-colę:-)) Sprawdziłam i działa

HaNkA

krioterapia, zamykanie glebokich naczyn krwionosnych
Mięśniak na szyjce macicy, który szpital w Warszawie ...
bakterie kwasu mlekowego a wrzody
Stulejka
Stulejka