Jądro

1. Data: 2004-11-29 01:32:04

Temat: Jądro
Od: "lumberjack" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Własnie ostatnio zaczalem sie zastanawiac nad problemem (??), ktory dotyczy
mnie od bardzo dawna...
Chodzi o to że bardzo dawno temu (myslę że ~ 10 lat temu) na skutek
kopnięcia przez kolegę bądź przechodzonej w tamtym okresie świnki straciłem
(??) jedno jądro.(mam 24 lata)
W ogóle nie wiem jak to się stało że dotychczas nie zastanawiałem się nad
tym, nawet nie jestem w stanie stwierdzić kiedy nastąpiła "utrata". Nie
odnotowałem żadnych uciązliwych objawów owej straty, moje życie seksualne w
normie, mam dziecko itd..
Właściwie to nie straciłem tego jądra tylko jest znacznie mniejsze (jak duża
fasola) i nie powiększa się okresowo - po prostu wygląda na "nieczynne".
Teraz pytania. Jak sądzicie co mogło się stać z moim jądrem ?? Czy wobec
opisanych zdarzeń i okresu czasu jaki od nich minął można to jądro np.
uratować?? Czy powinienem się zgłosić do lekarza? Czy posiadanie takiego
"nieczynnego" jądra jest jakimś zagrożeniem dla organizmu ?? A może tylko
zbadać sobie poziom testosteronu ??
Z góry dziękuję za wszelkie fachowe porady.
pozdrawiam
lumberjack

2. Data: 2004-11-29 06:36:41

Temat: Odp: Jądro
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy powinienem się zgłosić do lekarza?

Uwazam ze to ze nie pojawiłes sie wczesniej u lekarza to oznaka twojej
głupoty(sorry ale mając podobny problem biegałbym po lekarzach do skutku).
Tobie natomiast proponowałbym jak najszybsza wizytę w gabinecie lekarskim
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

3. Data: 2004-11-29 06:39:17

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Najszybciej jak sie da, nawet zaraz.

--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

4. Data: 2004-11-29 12:20:33

Temat: Re: Odp: Jądro
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Nov 2004 07:39:17 +0100, Looca wrote:

> Najszybciej jak sie da, nawet zaraz.

A po co zaraz? Jakiekolwiek racjonalne uzasadnienie?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2004-11-29 13:46:13

Temat: Odp: Odp: Jądro
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"A po co zaraz? Jakiekolwiek racjonalne uzasadnienie?

m. --

Pozdrawiam,
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)"

Ciekaw jestem czy byłby Pan takim mądralą gdyby to Panu , że tak powiem
"uschło":) jedno jadro, pewnie by Pan to olał i popijał spokojnie piwko
przed wieczornym dziennikiem telewizyjnym-wątpię. W ogóle musze zauważyc, ze
może oprócz fachowych porad - a po ich tresci strwierdzam ze dosc blisko
jest Pan zwiazany z medycyną - niepotrzebne są Pana uszczypliwości i
złośliwości.
Choć ktos kiedys powiedział ze złośliwość jest cechą ludzi
inteligentnych, jednak ta grupa dyskusyjna, jest dla ludzi potrzebujacych
porady, informacji a czasem wsparcia, a nie upokorzenia i wywyrzszania
sie.Czy czasem nie wynika to u Pana z jakiś kompleksów - moze pokazania
innym, jak dużo wiem i o ile jestem od was "lepszy"-czyzby ktos Pana nie
doceniał w dziecinstwie, a teraz ma Pan szerokie pole do popisu i na dodatek
anonimowo?
Konkludując: rady Pana są na pewno cenną informacją jednak wszelkiego
rozdzaju "szpilki"niech Pan wsadzi sobie tam gdzie.... trzeba. Prosze nie
brac tego do siebie, to jest moje osobiste zdanie, jednak nie co do Pańskiej
widzy a jedynie co do złośliwych komentarzy.
Z Poważaniem
Looca

7. Data: 2004-11-29 14:04:23

Temat: Re: Jądro
Od: "Muminos" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> "A po co zaraz? Jakiekolwiek racjonalne uzasadnienie?
>
> m. --
>
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)"

a gdzie odpowiedz na pytanie

8. Data: 2004-11-29 14:23:50

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muminos napisał:
> a gdzie odpowiedz na pytanie

A nie jest jasna?
"Tak-strasznie-jestem-przejęty(-a)-że-trzeba-zrobić-
coś-wielkiego-i-czystego
(a niestety zabrakło słoni, więc coś napiszę)"

Takie szlachetne intencje, a ten paskudny Marek zamiast pogłaskać po główce
i pochwalić - chce - excusez moi le mot - racjonalnego uzasadnienia!

--
Krzysiek, EBP
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

9. Data: 2004-11-29 14:30:37

Temat: Re: Odp: Odp: Jądro
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Nov 2004 14:46:13 +0100, Looca wrote:

> Ciekaw jestem czy byłby Pan takim mądralą gdyby to Panu , że tak powiem
> "uschło":) jedno jadro, pewnie by Pan to olał i popijał spokojnie piwko
> przed wieczornym dziennikiem telewizyjnym-wątpię. [...]

Przeczytaj pierwszy post jeszcze raz, ze szczególnym uwzględnieniem
danych dotyczących przypuszczalnego momentu wystąpienia zaniku. A potem
odpowiedz sobie na to moje pytanie, na które jak dotychczas nie
odpowiedziałeś. I podaj choć jedną przyczynę dla której wizyta u urologa
nie może w tym przypadku poczekać dnia, dwóch, czy nawet tygodnia.

Facet bez wątpienia powinien trafic do lekarza. Ale jeśli pobiegnie z
tym zaraz na pogotowie, to w najlepszym przypadku wzbudzi czyjś śmiech.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

10. Data: 2004-11-29 14:50:51

Temat: Odp: Odp: Odp: Jądro
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Facet bez wątpienia powinien trafic do lekarza. Ale jeśli pobiegnie z tym
zaraz na pogotowie, to w najlepszym przypadku wzbudzi czyjś śmiech.
> [...]

Powinien wprawdzie trafic do lekarza i w sumie to nie moja sprawa bo ja mam
obydwa na miejscu i działaja jak najbardzie OK , wiec jesli tyle z tym
czekał niech poczeka i jeszcze troche.
Ale zdanie na temat Pana komentarzy mam takie jak napisałem w powyższym
poscie.
Bez urazy.
Pozdrawiam
Looca

Nudnosci bardzo prosze o pomoc!!!
krioterapia, zamykanie glebokich naczyn krwionosnych
Mięśniak na szyjce macicy, który szpital w Warszawie ...
bakterie kwasu mlekowego a wrzody
Stulejka