Nuutti - nutrient calculation software

1. Data: 2015-05-14 08:03:18

Temat: Nuutti - nutrient calculation software
Od: n...@i...com szukaj wiadomości tego autora

Nuutti - nutrient calculation software
Information on over 12,000 foods

Nuutti is the leading food and nutrient calculation software.

Free Nuutti -basic version includes:

- Nutrient information on over 12,000 foods
- Each food has about 100 datapoints on nutrients: proteins, carbohydrates, vitamins,
etc., etc.
- Explanations and web links on nutrient data.
- Complete calculations for different foods, recipes ja combos.
- Thorough and substantial calculation and search tools: program searches for the
best compination to fill daily requirement for nutrients going through thousands of
combination to find the most efficient set
- A full set of "best for" and "highest in" -listings
- Ideal if you want to know about calories, carbohydrates, etc., and to find the
healthiest diet.
- Easy to to use help-files ja tutorial videos are includes
- Free to use - just download and use. No spyware or adware!
- carb counting and weight-control tools
- etc. etc.

Download from:
http://www.datamike.com/nuutti/knute.htm

See videos at youtube:
Nuutti, Free calorie, nutrition, weight-loss, exercise calculation program
https://www.youtube.com/watch?v=5qKyJ2SG-lY
Adding a food item to Nuutti
https://www.youtube.com/watch?v=VeKpHwq9PQ4
Creating a recipe:
https://www.youtube.com/watch?v=tfYaAJLIhBY
Deficiencies in diet
http://youtu.be/5fFCafCdb_Y

2. Data: 2015-05-14 22:11:20

Temat: Re: Nuutti - nutrient calculation software
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Program mi się bardzo podoba.
Nie stanowi konkurencji dla mojego Ananasa.
Niestety jest w pełni po angielsku. To podstawowa wada.
Bardzo podoba mi się część instalacyjna, a konkretnie wzbogacenie jej o
głos, bo instaluje się odrobinę trudniej niż Ananas.

Jest też gadany help po angielsku, też fajny.

Jest wysokiej jakości, ale ma mniej możliwości: nie ma obrubki produktu, i
nie ma ludzi (zwłaszcza grup ludzi), nie liczy zapotszebowania, u mnie liczy
się samo na tłuszcz, i coś tam jeszcze (białko, węglowodany zdaje się), w
zależności od masy i istoty (bo i pies jest):).

Ma inne zastosowanie, jest czymś innym.
To bardzo bogata baza danych o produktach:
są produkty w ilości zdaje się 12000, substancje, około 100.
Substancje są opisane - co to i jakie ma właściwości.
U mnie tylko około : produkty około 600 szt, substancje kilkadziesiąt.
Tam można nowe substancje swobodnie dodać, u mnie może to zrobić tylko
informatyk (nie ma okna dodawania substancji).
U mnie nie ma tekstowego opisu substancji, pszede wszystkim z lenistwa- w
końcu każdy może to sobie znaleść w encyklopedi, tego się nie dodaje, nie
liczy.

Jak to w bazie, produkty podzielono na grupy.
Język ma istotne znaczenie pszy szukaniu produktu, to duża wada tego typu
programu, większa niż dla np edytora tekstu, albo jakiegoś AutoCada, bo
wymaga to znajomości angielskiego słownictwa sklepowo - kuhennego, a to
raczej nie jest częste, zwłaszcza jeśli ważna jest precyzja.

U mnie nie ma podziału na grupy, aczkolwiek myślałam o tym, np by dodać
zioła, jednak z braku danyh - dokładnego opisu ilości substancji -
zrezygnowałam, pszyjęłam uproszczoną zasadę, by produkty dzielić po nazwie,
jej pierwsza część to faktycznie grupa (np Napoje-..., Mięso - ...).

Dzięki komuś za wyszukanie tego programu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Guzki za uszami (węzły chłonne?)
Co oznacza obrazek na karcie szpitalnej...
Tasiemiec a tarczyca, hipoteza
Afera lekowa
Jak szybko produkują się antyciała?