O co biega z kara smierci ?

321. Data: 2011-12-09 11:46:21

Temat: Re: O co biega z kara smierci ?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-08 15:19, zażółcony pisze:

> use google 'chipsy pod poduszką'
> dalej nie polecam.

Obrzydliwe, ale też i nieśmieszne.

Ewa

322. Data: 2011-12-09 11:47:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Też tak myślę. ;)
>
> A na serio - wydaje mi się, że człowiek (może nie każdy, ale wielu) ma
> jakieś ciągoty do oglądania brzydoty i obrzydlistw. Może kiedy się tych
> obrzydlistw naogląda, to sam sobie wydaje się piękniejszy?

A lustro już nie wystarcza?

Qra

323. Data: 2011-12-09 11:49:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 12:47, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A lustro już nie wystarcza?

Przestało gadać.

Ewa

324. Data: 2011-12-09 12:02:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 12:38, medea pisze:

> [...]
> jakieś ciągoty do oglądania brzydoty i obrzydlistw. Może kiedy się tych
> obrzydlistw naogląda, to sam sobie wydaje się piękniejszy?

Zacytowałbym z 'Charakterów' ale nie mam pod ręką.
Generalnie: jeśli nie wpadamy w jakąś przesadę, to
można to potraktować jako normalne ćwiczenia własnej
psychiki w konfrontacji z czymś, co się może zdarzyć
i w realu. Takie 'kalibrowanie zmysłu wstrętu', żeby
mieć go pod kontrolą.
Brak kontroli nad zmysłem wstrętu może się skończyć
szokiem i paraliżem nie tylko w sytuacjach zupełnie
ekstremalnych.

Ale w moim wypadku była to chyba wyłącznie nocna walka
dwóch osobowości, z których jedna bardzo już chciała
spać, a druga za wszelką cenę chciała ją wybudzić :)

325. Data: 2011-12-09 12:24:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 13:02, zażółcony pisze:

> [...]
> mieć go pod kontrolą.
> Brak kontroli nad zmysłem wstrętu może się skończyć
> szokiem i paraliżem nie tylko w sytuacjach zupełnie

To wydaje się sensownym wytłumaczeniem. Takie oswajanie zła, które
ewentualnie może się nam przytrafić.

> Ale w moim wypadku była to chyba wyłącznie nocna walka
> dwóch osobowości, z których jedna bardzo już chciała
> spać, a druga za wszelką cenę chciała ją wybudzić :)

Im więcej się tłumaczysz, tym bardziej jesteś podejrzany. ;)

Ja obejrzałam raz, nie do końca. Ponieważ oglądałam bez dźwięku, to
dłuższy cały czas myślałam, że to jakiś głupi żart, który będzie miał
jakieś wyjaśnienie, no ale wreszcie uwierzyłam. ;)

Ewa

326. Data: 2011-12-09 12:26:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 13:24, medea pisze:

> [...]
> dłuższy czas myślałam, że to jakiś głupi żart, który będzie miał
> jakieś wyjaśnienie, no ale wreszcie uwierzyłam. ;)

Ewa, po korekcie

327. Data: 2011-12-09 13:19:44

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno w 2013.

I jak tylko go wypuszcza to zaraz wyskocza przeroznisci "obroncy" i znajac
nasza polska "tolerancyjnosc" to natychmiast prace w szkole dostanie.

328. Data: 2011-12-09 14:18:23

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> W którym miejscu daję więcej praw zwyrodnialcowi niż ofierze? Możesz mi to
> jakoś sensownie uargumentować?

"""No bo niestety kara śmierci jako forma

jest dosc dziwne, zeby o degeneracji mowic w momencie kiedy komus zrobiono
straszna
krzywde, a chec odwetu (czy cokolwiek wtedy rodzina ofiar/ofiara czuje)
jest uznana przez Ciebie w tym momencie za oznake degeneracji ludzkiej.
To tak jakby ofiara teraz miala sie "wstydzic", ze posiada owa chec, i uznac
siebie ze powinna wzniesc sie na wyzyny anielskie, bo jesli czuje jakies
negatywne emocje staje sie degeneratem ludzkim. Zestawienie degeneracji
ludzkiej do odczuc rodziny/ofiary jest nieporozumieniem.

> Poza tym zacznijmy od tego, że ja nie jestem zdecydowaną przeciwniczką
> kary śmierci. Nie podoba mi się tylko Twój sposób argumentacji.

nie podoba ci sie, bo?

i,.

329. Data: 2011-12-09 14:29:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-09 15:18, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> czuje jakies negatywne emocje staje sie degeneratem ludzkim.
> Zestawienie degeneracji ludzkiej do odczuc rodziny/ofiary jest

Ależ Iwonko! Nie twierdzę, że rodzina jest zdegenerowana dlatego że
odczuwa chęć zemsty. Natomiast prawne sankcjonowanie ZEMSTY jest IMO
degeneracją.
Kara śmierci - o ile jest - powinna pełnić funkcję przede wszystkim
eliminującą zagrożenie, a po drugie odstraszającą przyszłych ew.
zbrodniarzy.
Nad poszkodowaną rodziną niech pracują psycholodzy, będzie miała z tego
na pewno większy pożytek.

Ewa

330. Data: 2011-12-09 14:35:10

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Imo nie, ponieważ nie mamy tu do czynienia z _bezpośrednim_ zagrożeniem
> życia społeczeństwa. Kara śmierci (co to w ogóle za sformułowanie) jest
> niedopuszczalną, obrzydliwą formą _profilaktyki_. To _zabijanie_
> _człowieka_ _na wyrost_, _na wszelki wypadek_. To nieludzkie.

rzeczywiscie, "na wyrost".
http://www.tvn24.pl/12691,1721902,0,1,zabil-17-osob-
i-zabral-im-buty-jako-trofea,wiadomosc.html

tutaj streszczenie tortur jakim poddna zostala rodzina. (ang)

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1314418/Stev
en-Hayes-Chilling-confession-Connecticut-massacre-ki
ller.html
ciekawa jestem jak zareagowal by ojciec i maz ofiar z tej straszliwej
tragedii. Szczegolnie w stwierdzeniu "nieludzkie" w stosunku
do tych mordercow.

i.

Re: Pani Wałęsowa
Kuzynowi sie samochod popsul?
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Poontang
SEX PERVERT MarkWilsonDecker CRAVES Young BALD Snatch
Wynaleziono maszynę do cofania się w czasie!!