O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

11. Data: 2018-02-16 18:19:17

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 16:21, Przemysław Dębski pisze:

> Wiedza i etyka oceniającego, nie mają nic do rzeczy w kwestii oceny
> przydatności twoich wypocin.

Mylisz się pszemololo. Z systemem wiedzy i etyką związane są ściśle
wyznawany paradygmat oraz system wartości. Jak widać doskonale na co
dzień w obecnym świecie materializm doprowadził tylko do totalnej
degrengolady i moralnego upadku społeczeństw. Najwyższy więc czas by
zrewidować obowiązujący system wartości oraz zbiór założeń na podstawie
których zdefiniowano dominujący w nauce paradygmat, który nie spełnił
pokładanych w nim oczekiwań.

> Wystarczy zauważyć fakt, że odkąd produkujesz te pierdoły (będzie
> ładnych naście lat), i próbujesz je wszystkim dookoła na siłę
> wciskać, nie zdarzyło się jeszcze by komuś do czegoś się przydały.

Po pierwsze nie próbuję tej wiedzy wciskać wszystkim a tylko poddaję te
moje wypociny pod publiczną dyskusję pomimo tego, że sam jestem na 100%
przekonany o ich słuszności a poparcie swoich tez znajduję w
doświadczeniu oraz w teorii o podejściu systemowym.
Nieodpowiedzialnością z mojej strony byłoby zachowywanie tej wiedzy
wyłącznie dla siebie skoro jestem przekonany, że wdrożenie mojego
pomysłu ocali nie tylko mnie ale i rodzaj ludzki, do którego należę.

A po drugie, skoro żyjemy ponoć w demokratycznym i pluralistycznym
świecie to wolno mi jest głosić tezy, szczególnie te o słuszności
których jestem głęboko przekonany. I to nawet wtedy kiedy zdecydowana
większość niedouczonego i uzależnionego społeczeństwa twierdzi, że
jestem wariatem. Takie jest moje wilcze prawo.

Po trzecie wreszcie przemolu nie powinieneś podpierać się innymi
osobnikami o których nic nie wiesz, a już tym bardziej nie wiesz co
myślą o moim pomyśle uwolnienia ludzkości od przemocy. Nie pomyślałeś
nigdy, że może to być jedyna i ostatnia szansa na uniknięcie Zagłady? No
chyba, że jesteś nieukiem takim jak większość społeczeństwa - wtedy nie
nadajesz się na nic innego jeno na paszteciki dla psa.

> Dębska

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

12. Data: 2018-02-16 18:21:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 16:28, Przemysław Dębski pisze:

> Nie widzę żadnego powodu śmieciu, by odpowiadać na twoje pytania.

Wielkodusznie wybaczę ci chamstwa i... głupoty.

13. Data: 2018-02-16 18:32:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 18:19, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

> uniknięcie Zagłady? No chyba, że jesteś nieukiem takim jak większość
> społeczeństwa - wtedy nie nadajesz się na nic innego jeno na

Przepraszam Przemola za to, że jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności
byłem przekonany, że to On a Dębskiej całkowicie zapomniałem. :)

14. Data: 2018-02-16 19:10:58

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 18:19, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> chyba, że jesteś nieukiem takim jak większość społeczeństwa - wtedy nie
> nadajesz się na nic innego jeno na paszteciki dla psa.

Cały ten twój megalomański bełkot powyżej nie zmienia faktu, że do tej
pory na przestrzeni nastu lat nie znalazła się ani jedna osoba dla
której twoje wypociny okazały się przydatne. W tym kontekście oraz
biorąc pod uwagę, że jesteś zakłamanym dupkiem, zupełnie nie dziwi mnie
twój pomysł pochodzący wprost z pod zrytego bereta, że przydatność
twoich wypocin mogą oceniać tylko osoby "prezentujący wysoki poziom
wiedzy i etyki". Tacy popaprańcy jak ty, nie potrafiący pogodzić się z
faktami zawsze starają się nie przyjmować ich do wiadomości stosując
takie właśnie tandetne wybiegi.

Dębska

15. Data: 2018-02-16 19:21:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 18:21, LeoTar Gnostyk pisze:

> Wielkodusznie wybaczę ci chamstwa i... głupoty.

Wielkodusznie awansuję cię ze śmiecia na ciecia.

Dębska

16. Data: 2018-02-16 19:29:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 18:32, LeoTar Gnostyk pisze:

[...]

> Przepraszam Przemola za to, że jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności
> byłem przekonany, że to On a Dębskiej całkowicie zapomniałem. :)

Nie zajmuj swego cennego czasu takimi pierdułami, jestem pewien, że
jeśli tylko się skupisz, możesz opracować drugą a zarazem przedostatnią
szansę na uniknięcie zagłady rodzaju ludzkiego.

Dębska

17. Data: 2018-02-16 19:29:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 19:10, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> pogodzić się z faktami zawsze starają się nie przyjmować ich do
> wiadomości stosując takie właśnie tandetne wybiegi.

Tyle gadania byle mi tylko nawtykać bez żadnego merytorycznego
uzasadnienia dlaczego moje poglądy uważasz za błędne. Nie wystarczy
mówić, że coś jest złe - trzeba to jeszcze potrafić uzasadnić tak jak ja
czynię to od lat. A z drugiej strony przypomina mi się polski grajdołek
w Ameryce sprzed lat, kiedy spotykały mnie zawiść i niechęć Polaków za
to, że się wybijałem ponad przeciętną polską normę, której celem było
wyłącznie gromadzenie pieniędzy. Ze strony Amerykanów, którzy
dostrzegali mój potencjał, spotykała mnie zachęta, wsparcie i parcie do
góry podczas gdy Polacy za wszelką cenę chcieli mnie ściągnąć w dół do
swego poziomu. Przykre to ale prawdziwe, gdyż to samo spotyka mnie w
moim rodzinnym kraju. Chyba lepiej będzie gdy wrócę tam gdzie już przed
laty, pomimo niekompletności mojej teorii, pozwalano mi rozwijać
skrzydła. A w Polsce niechaj rządzą Dębskie i im podobne zaścianki.

18. Data: 2018-02-16 19:36:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 19:29, Przemysław Dębski pisze:
> [...]

> jeśli tylko się skupisz, możesz opracować drugą a zarazem
> przedostatnią szansę na uniknięcie zagłady rodzaju ludzkiego.

Skoro wiesz, że istnieje jeszcze jedna szansa odmienna od mojej to
dlaczego nie podzielisz się tą wiedzą z nami, lekceważonymi przez ciebie
kmiotkami? Może chociaż jakieś wskazówki byś rzucił zamiast pustych
frazesów... No pomyśl, sam skorzystasz a przy tobie i inni. Chyba, że
chcesz zachować monopol na te wiedzę? A to by znaczyło, że jesteś
nieuczciwy i pragniesz sprawować wiedzę dzięki tajemnicy, którą rzekomo
posiadasz... oszuście.

19. Data: 2018-02-16 19:54:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 19:36, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Chyba, że chcesz zachować monopol na te wiedzę? A to by znaczyło, że
> jesteś nieuczciwy i pragniesz sprawować wiedzę dzięki tajemnicy,

Oczywiście miało być:

...i pragniesz sprawować władzę dzięki tajemnicy, ...

20. Data: 2018-02-16 20:02:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 19:29, LeoTar Gnostyk pisze:

> Tyle gadania byle mi tylko nawtykać bez żadnego merytorycznego
> uzasadnienia dlaczego moje poglądy uważasz za błędne.

No przecież uzasadniłem merytorycznie dlaczego wbrew twojemu poglądowi,
nie potrzeba żadnych predyspozycji umysłowo etycznych do oceny
przydatności twoich wypocin. Aż się cisną na usta słowa klasyka "czego
znów nie zrozumiałeś?".

Dębska

Hipokryzja lewaków w praktyce.
Tusk nie ma powodów do uCIECHy...