O szczęściu

191. Data: 2010-06-11 18:37:38

Temat: Re: O szczęściu
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hutqv8$2agc$1@news.mm.pl...
> Ja dbam o twoją, a ty moją chciałabyś na szwank narażać.
> Bez sensu. ;)
>
> --
> CB

oczywiście, że bez sensu...
no bo jak mogłabym chcieć narażać na szwank Twoją opinię, gdy Ty o moją
dbasz?

kiwiko

192. Data: 2010-06-11 18:52:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Bo ja wiem, czego mi brakuje :-\ . Chyba tylko takiej kobitki jak Ikselka
> :-[ . Wiem że to nierealne.. Ale przecież niektórzy marzą o gwiazdce z
> nieba.
>
> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

dlaczego nierealne?
to zawsze jest możliwe, wystarczy się kochać

kiwiko

193. Data: 2010-06-11 20:54:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda, może udałoby mi się obalić te fantazje Tatarkiewicza.

Hehehe, Ty naprawde jestes po prostu glupi - nie wiesz o czym mowa, a
piszesz o obalaniu i fantazjach.

194. Data: 2010-06-11 21:42:30

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-11 22:54, Ghost pisze:

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Hehehe, Ty naprawde jestes po prostu glupi - nie wiesz o czym mowa, a
> piszesz o obalaniu i fantazjach.

Może i jestem głupi, ale dla mnie wyznacznikiem szczęścia nie jest jego
definicja przeczytana w książce.. Powiem więcej - jestem gotów
polemizować z każda teorią z zakresu socjologii czy psychologii. Nie
jestem żadnym naukowcem-ekspertem w tych dziedzinach, - po prostu w
życiu swoje przeżyłem.

195. Data: 2010-06-11 21:44:04

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-11 20:52, kiwiko pisze:

> dlaczego nierealne?
> to zawsze jest możliwe, wystarczy się kochać
>
> kiwiko

Ale ile to może trwać? Rok, dwa? Później zamiast szczęścia pozostaje
tylko niechęć, przykry obowiązek i rutyna. No i "do tanga trzeba dwojga".

196. Data: 2010-06-12 07:40:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2010-06-11 22:54, Ghost pisze:
>>
> Powiem więcej - jestem gotów polemizować z każda teorią z zakresu
> socjologii czy psychologii.

Nawet jesli nie bedzie w tym zadnego sensu, celu?

> Nie jestem żadnym naukowcem-ekspertem w tych dziedzinach, - po prostu w
> życiu swoje przeżyłem.

Uhm, dylatacja czasu to tez pewnie wymysly naukowcow i Ty wiesz lepiej (bo
swoje przezyles).

197. Data: 2010-06-12 07:58:23

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

ojej...
Ty mówisz o fascynacji. I to może się zdarzyć każdemu z każdym.
ja mówię o miłości i nie może to być z byle kim

kiwiko

198. Data: 2010-06-12 08:26:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl> wrote in message

> ja mówię o miłości i nie może to być z byle kim

Ha! Kochać mogą tylko mężczyźni. Kobiety to bezduszne stworzenia, kradnące
często dzieci ojcom.

199. Data: 2010-06-12 13:26:23

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "kiwiko" <k...@o...pl> wrote in message

> Ha! Kochać mogą tylko mężczyźni. Kobiety to bezduszne stworzenia, kradnące
> często dzieci ojcom.

nie nerwuj mnie

kiwiko

200. Data: 2010-06-12 13:34:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie nerwuj mnie
>
> kiwiko

Uzurpujące sobie prawo własności do wszystkiego, co ma mężczyzna.

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: