O szczęściu

91. Data: 2010-06-07 20:11:24

Temat: Re: O szczęściu
Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Na całe szczęście już Cię tu nie ma. Mogłabyś jeszcze swojego kumpla ze
> sobą zabrać.

Przecież wystarczyło poprosić, jednak pewnie wtedy nie miałabyś
znowu takiej okazji się przypieprzyć do mnie czy do Małgosi, prawda?
Ale wiesz co, mam dla ciebie dobrą wiadomość.
Otóż siedź tu sobie z resztą idiotów, jeśli ci tak bardzo ci
przeszkadzam w rozrywce 'obyczajowo-intelektualnej',
ponieważ dla mnie twoja głupota i twoich znajomych
jest już trochę nie do zniesienia.
Teraz możesz sobie popluć z cepusiem i resztą gierojów na mnie do woli,
tak więc śmiało, dawajcie czadu ;-)
Piotrek

92. Data: 2010-06-07 20:13:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Mnie zastanawia co innego: ile osób wstawia "berdyczow" po małpie
> do maila?
> 0.01%?
>
> Ile gołe "piotrek" przed małpą do maila.
> Grubo poniżej 0.1%?
>
> To teraz ile takich osób działa w branży IT...
> W sumie wychodziłoby, że jedna osoba na 40 milionów?

Jeżeli Piotr K. został niesłusznie wplątany w aferę Pimpusia to
rzeczywiście szkoda gościa, jeśli jednak to jakaś kolejna mistyfikacja,
to zaczynam wierzyć w wielką teorię spisku i wszechobecnych agentów.

--

Paulinka

93. Data: 2010-06-07 20:16:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy nowy Piotr pisze:

> [...]
> jest już trochę nie do zniesienia.
> Teraz możesz sobie popluć z cepusiem i resztą gierojów na mnie do woli,

To Ty się tutaj męczysz a nie ja.
Szczęśliwej drogi już czas, mapę życia w sercu masz, jesteś jak młody
ptak...

--

Paulinka

94. Data: 2010-06-07 20:19:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanów się co byś zrobiła gdyby twoje nazwisko zostało wplątane
w akcje jakiegoś Psychola.

Wierzysz, że zwłaszcza po przyznaniu się Pimpka do facjaty z profilu
PK, nagle odnalazł się jakiś inny PK, który jako kumpel nad kumplami
Pimpka pomaga mu rozstawiać po kątach największych jego oponentów
na psp, traktując ich jak swoich własnych wrogów?

Powaga? ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hujjt2$oqd$6@node2.news.atman.pl...

95. Data: 2010-06-07 20:23:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptak - tak, ale młody?. ;D

--

wiadomości news:hujk37$oqd$8@node2.news.atman.pl...

96. Data: 2010-06-07 20:29:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ptak - tak, ale młody?. ;D

Po to był trzykropek ;)

--

Paulinka

97. Data: 2010-06-07 20:35:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Pimpka pomaga mu rozstawiać po kątach największych jego oponentów
> na psp, traktując ich jak swoich własnych wrogów?

Trochę inaczej to widzę. PK ten 'prawdziwy' nie rozstawia tutaj nikogo
po kątach. Zachowuje się z kulturą, wyważenie i nawet z humorem wobec
zaistniałej sytuacji.
Zaskakuje mnie, ze histeryczny Pimpuś, gdyby rzeczywiście wplątano obcy
profil w jego p.s.p-ową historię, tak zgrabnie wby ybrnął z tej
sytuacji. Ciężko mi w to uwierzyć, ale licho nie śpi z byle kim.

--

Paulinka

98. Data: 2010-06-07 20:45:21

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 09:23, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Jak liczna musi byc grupa osob, aby prawdopodobienstwo, ze przynajmniej dwie
> urodzily sie tego samego dnia i miesiaca (na rok nie zwazamy) bylo wieksze
> niz 0,5? Nietrywialne pytanie i zaskakujaca odpowiedz.

Ja znam dwa przypadki oddalone od siebie o pięć kilometrów (jeśli
odległość ma tu jakieś znaczenie - wielkość populacji na tym terenie
poniżej 5 tysięcy mieszkańców) gdy to wnuk/wnuczka urodzili się w tym
samym dniu (dzień i miesiąc) w którym ich dziadek. A żeby było jeszcze
ciekawiej najlepszy kumpel z dzieciństwa jednego z rodziców tych
dzieci też ma dziecko urodzone w tym samym dniu. Tak więc trzy osoby
urodzone w tym samym dniu i miesiącu - dziadek, wnuk/wnuczka i syn
kolegi z dzieciństwa jednego z rodziców. Pomijam ten drugi przypadek.
Wiem tylko że tam narodziny były w 50-te urodziny dziadka.:)

k.

99. Data: 2010-06-07 21:00:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> dlaczego?

Pytaj Stworce, po prostu takie jest zycie.

100. Data: 2010-06-07 21:13:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach, doprawdy. :)
No to widzisz rzeczywiście bardzo inaczej. ;D

--

wiadomości news:hujl5t$dp8$2@node1.news.atman.pl...

> Trochę inaczej to widzę. PK ten 'prawdziwy' nie rozstawia tutaj nikogo po
> kątach. Zachowuje się z kulturą, wyważenie i nawet z humorem wobec
> zaistniałej sytuacji.

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: