O szczęściu

101. Data: 2010-06-07 21:19:29

Temat: Re: O szczęściu
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ach, doprawdy. :)
> No to widzisz rzeczywiście bardzo inaczej. ;D

Naprawdę myślisz, że jest tak inteligentny, żeby z lalki zrobić sie za
chwilkę mistrzem lalek? ;)

--

Paulinka

102. Data: 2010-06-07 21:29:00

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pytaj Stworce, po prostu takie jest zycie.
no, nie... ;)
chyba Ty też wiesz?

kiwiko

103. Data: 2010-06-07 22:14:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO przede wszystkim PK jest chory.

Poza tym chyba nie wiem co masz na myśli.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hujnp7$dp8$6@node1.news.atman.pl...

104. Data: 2010-06-07 22:21:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> IMHO przede wszystkim PK jest chory.
>
> Poza tym chyba nie wiem co masz na myśli.

Myślę, że Pimpek nie zrobiłby takiego szoł z powodu swoich oczywistych
braków. Dlatego uważam, że P.K jest prawdziwy.

--

Paulinka

105. Data: 2010-06-07 23:26:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywizda.
Przecież PK pokazuje, że nie ma żadnych braków i zależy mu
_tylko_ na oczyszczeniu własnego imienia.
Bardzo logiczne. ;)

--

wiadomości news:hujrdj$dp8$17@node1.news.atman.pl...

106. Data: 2010-06-08 01:06:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Nie znałam tego określenia.
>
> --
>
> Paulinka

Nie czytałaś Sienkiewicza?

107. Data: 2010-06-08 05:51:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no, nie... ;)
> chyba Ty też wiesz?

Czemu mezczyzni czesciej milcza? Mozemy tylko spekulowac.

108. Data: 2010-06-08 07:12:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czemu mezczyzni czesciej milcza? Mozemy tylko spekulowac.

Bo się zgadzają na wszystkie tematy, to po co przeżuwać szmaty
U kobiet - półkula z półkulą walczy, a cztery - czasu nie starczy...

109. Data: 2010-06-08 07:25:42

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Trochę inaczej to widzę. PK ten 'prawdziwy' nie rozstawia tutaj nikogo po
> kątach. Zachowuje się z kulturą, wyważenie i nawet z humorem wobec
> zaistniałej sytuacji.
> Zaskakuje mnie, ze histeryczny Pimpuś, gdyby rzeczywiście wplątano obcy
> profil w jego p.s.p-ową historię, tak zgrabnie wby ybrnął z tej sytuacji.
> Ciężko mi w to uwierzyć, ale licho nie śpi z byle kim.

A w przyrodzie nic nie ginie.

Qra

110. Data: 2010-06-08 14:54:08

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Nie czytałaś Sienkiewicza?

no wiesz, my dziewczyny wolimy harlequiny ;)

kiwiko

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: