OBIAD

1. Data: 2007-10-15 14:58:46

Temat: OBIAD
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grochówka.
Żeberka duszone, mizeria i kasza gryczana - pychotka.

2. Data: 2007-10-15 14:59:57

Temat: Re: OBIAD
Od: "itzhak" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grochówka.
> Żeberka duszone, mizeria i kasza gryczana - pychotka.

A JAK WYPRÓZNIENIE?

3. Data: 2007-10-15 15:16:25

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisal(a):

>Grochówka.
>Żeberka duszone, mizeria i kasza gryczana - pychotka.

Pomidorowa, caprese, duszona cebula i grilowany filet z kurczaka.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

4. Data: 2007-10-15 17:29:37

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo poniedziałek, 15 października 2007 17:16 gdy
użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> Pomidorowa, caprese, duszona cebula i grilowany filet z kurczaka.

jak zrobić grilowanego fileta na grillu co by nie był za suchy ?
Czy da się podobny efekt uzyskać w piekarniku gazowym ?
--
---------
Staszek.Nurek

5. Data: 2007-10-15 22:00:00

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Staszek.Nurek napisal(a):

>jak zrobić grilowanego fileta na grillu co by nie był za suchy ?
>Czy da się podobny efekt uzyskać w piekarniku gazowym ?

Ja robie w elektrycznym. W gazowym sie chyba nie da. Mocze najpierw
fileta w ciapaji wykonanej z oleju, sosu sojowego i czosnku lub
jakiegos sosu chili, itd. Chwile w tym lezy i jakos tak mieso caly ten
syf wchlania. Potem wrzucasz na grill na krotko. Chyba ze trzy minuty
na strone. Tak samo robie schab czasem.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

6. Data: 2007-10-16 16:29:35

Od: "Dr.Devil" <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Staszek.Nurek pisze:

> Czy da się podobny efekt uzyskać w piekarniku gazowym ?

jesli chodzi o efekty z gazowaniem to oprócz panslawisty na ten temat
moze powiedziec cos mkurwan

jak przygotowac?
Podsumowanie - Deser mój...
sos szpinakowo-śmietanowy