ODWROTNA LOGIKA BABSKA

następny post »
From: Panslavista <p...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: ODWROTNA LOGIKA BABSKA
Date: Mon, 2 Mar 2009 08:40:06 -0800 (PST)

ODWROTNA LOGIKA BABSKA

> ......zwiększa jędrnośc.....głupota .......namoczone w wodzie tracą
> cenne
> witaminy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­­!!!!!!!!!!!!>
> Korzeń marchwi zawiera odżywcze cukry-węglowodany (4-10%, m.in.
> sacharozę i glukozę), białko, liczne karoteny (8-22 mg, prowitamina A ?-
> i ?-karoten), olejek lotny, witaminy B1 i B2 (0,06 mg), B6, C (6-10 mg),
> E, H, K, PP (0,05 mg) oraz wapń, żelazo, miedź i fosfor, a także pektyny.

Zapominasz o skórce - nie moczysz obranych. Sugerując się
wypowiedzią mistrzyni odwrotnej babskiej logiki należy posadzić
wszędzie marchew, a będzie wydalać witraminy do gleby i wystarczy
nabrac garść humusa, zmoczyć śliną, którą juz z witaminami nalezy
przełknąć. Odkrycie godne tego parchatego szwindlarza Eisteina...
To dlatego parchaci komisarze ZSSR wysłali Gagarina na księżyc z
workiem kukurudzy, (posiewaj po wsiódy), ale nie dowiózł - paliwa mu
brakło na hamowanie...