OSTRZEZENIE przed BEZMYSNYM stosowaniem dziwacznych diet !!!

101. Data: 2005-12-11 20:26:48

Temat: Re: OSTRZEZENIE przed BEZMYSNYM stosowaniem dziwacznych diet !!
Od: " Gugu" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@o...pl> napisał(a)

(wielkie ciach)

Wiazanak pomowien i inwektyw.....stara ubecka metoda....

hehehehehehe........a odpowiedzi na konkretne pytanie ktore wam towarzyszko
zadalem juz dwa razy w tym watku nadal brak....

To co napisaliscie towarzyszko nie ma absolutnie zadnego zwiazku z tematem
wywolanym w tym watku.

Przypominam wiec jeszcze raz pytalem o to:

gdzie sa opublikowane wyniki badan ktore zakwestionowalyby te, ktore sa podane
w linku ktory tu wrzucilem na grupe?

Proponuje jeszcze raz spokojnie przeczytac pierwszy moj post, nastepnie skupic
sie i odpowiedziec rzeczowo, przytaczajac KONKRETNE badania ktore wykonal w
czasach komuny wojskowy dietetyk pan J. Kwasniewski w laboratorium wojskowym
na mozgach szczurow.

Jesli nie potraficie tego zrobic towarzyszko, mimo ze ta diete zalecacie
polskim dzieciom od lat, to bedziecie miec prawdopodobnie problemy.

Poniewaz, wiem co mi odpowiecie, wiec darujcie sobie kolejne wasze elaboraty
bo szkoda czasu na czytanie pierdol, ktore sa wytworem tylko i wylacznie
waszej chorej wyobrazni.

A jesli chodzi o pana doktora Marcina, to nie ma co sie specjalnie rozczulac
nad ewidentnym hipokra:))
----------------
Gugu.....ooole !

102. Data: 2005-12-11 20:32:21

Temat: Re: errata:)))
Od: " Gugu" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@o...pl> napisał(a)

A jesli chodzi o pana doktora Marcina, to nie ma co sie specjalnie rozczulac
nad ewidentnym hipokra_ka :)))))
----------------
Gugu

103. Data: 2005-12-11 21:49:21

Od: " Gugu" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Ale dziwnym trafem juz wiesz, ze ta osoba jest wegetarianinem.

Heheheheh....jednak nie przepuszcze bez komentarza tego postu....

Przede wszystkim .....gratuluje panie doktorze Marcinie poczucia obiektywizmu
i humanitarnych odczuc:)

Nazwanie drugiego czlowieka "czyms" tylko za to, ze zamiescil istotna
informacje naukowa, a nastepnie poczestowany roznego typu optypomyjami,
to widze, ze dla pana zupelnie nie istotny drobiazg.....nie wart zadnego
komentarza czy panskiej szanownej plonkownicy....

Mial pan cicha radoche....zreszta jak zwykle w takich sytuacjach...

Wazniejszy dla pana jest bowiem fakt, ze ten czlowiek moglby byc nie daj
boszszeee ....wegetarianinem.

Hehehehehe.....jak to jednak pozory myla.....no i ta kultura hipokryty !

Uklony dla sznownego doktora :)

104. Data: 2005-12-11 23:33:35

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Poprosze zatem o wskazanie konkretnych fragmentow, ktore za bzdury
> uwazasz, i podanie powodu, dla ktorego tak uwazasz. To ulatwia dyskusje,
> w przeciwienstwie do zwrotow typu "urazona primadonna".

"Padl kolejny, po wolnym ATP produkowanym w watrobie i wedrujacym do
mozgu, mit propagowany w kregach zwolennikow diety Kwasniewskiego."
Doskonale wiesz, że Kwaśniewski zawsze przestrzega przed ketozą i że
jego dieta nie jest dietą ketogeniczną. Jeżeli ktoś z "kręgu zwolenników
diety Kwaśniewskiego" pisze o dobroczynnym działaniu ketonów na mózg
człowieka, to pisze to we własnym imieniu i na własną odpowiedzialność.
Jeśli zaś odżywia się tak, by doprowadzić się do stanu ketozy, to z
pewnością nie jest na DO, więc trudno mówić by należał do kręgu
zwolenników diety JK. O tym wszystkim wiesz doskonale, więc Twoje
sformułowanie jest bzdurą i świadomym nadużyciem.

> Milo, ze zwracasz uwage na takie rzeczy. Troche szkoda, ze selektywnie.
> Nie przypominam sobie, bys kiedykolwiek upomnial Krystyne, stosujaca
> taka sama diete jak Ty, ze NOTORYCZNIE zamieszcza w swoich tekstach
> sformulowania o ogolnym wzorze "xxx - to u wegetarian norma", gdzie za
> xxx podstaw sobie dowolna negatywna ceche lub rzecz o pejoratywnym
> wydzwieku.

W przeciwieństwie do Ciebie nie mam widać tyle czasu, by czytać
wszystkie wypowiedzi Krystyny i innych użytkowników news groups. Zwracam
uwagę na to, co mi wpadnie w oko w miejscu w którym aktualnie jestem.
Jeśli widzę bzdurę, to reaguję i mam gdzieś, czy jest to wegetarianin,
czy optymalny.

> To widocznie przeszkadza Ci w mniejszym stopniu, niz
> stwierdzenia w rodzaju "kregi zwolennikow Kwasniewskiego", ktore to moga
> ewentualnie tyczyc sie twojej osoby.

Mnie chodzi o coś innego. Nie przeszkadzają mi określenia typu "kregi
zwolennikow Kwasniewskiego" jako same w sobie, tylko łączenie ich z
bzdurnymi stwierdzeniami i w ten subtelny sposób zniekształcanie samej
idei DO.

> Jesli mi nie wierzysz, przejrzyj archiwa dostepne na stronach
> Tomka Trojanowskiego.

Tylko powtórzę, to co napisałem wcześniej - nie można być zwolennikiem
DO, jeśli się pisze o równorzędnej z glukozą roli ketonów w odżywianiu
mózgu. Wtedy jest się zwolennikiem Atkinsa albo Kekwicka a nie
Kwaśniewskiego. I na tym właśnie polega ta bzdura, którą napisałeś.

105. Data: 2005-12-13 12:58:35

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Kiedy Ty w końcu zrozumiesz, że dieta Kwaśniewskiego NIE STWARZA
> warunków
> do zasilania mózgu ketonami. 50 g węglowodanów średnio na dobę na
> ketotwórstwo
> wątrobie NIE POZWALA. Przeczytaj UWAŻNIE autora DO, bo jak widać, gadasz
> chętnie
> o czymś, czego ciągle nie znasz:

w ketoze mozna wejsc juz przy 100g wegli dziennie... wszystko zlaezy od
organizmu.

Tomek

106. Data: 2005-12-13 12:59:30

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialo byc tak pieknie, a tu taki klops: mozg zasilany "ketonami" nie
> funkcjonuje tak, jak powinien.

bylem na CKD i czulem sie OK. ale z drugiej strony bralem lecytyne.

Tomek

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:dn8qpq$57m$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> komplikuje. Wytwarzane z powodu duzego stezenia kwasow tluszczowych we
> krwi ciala ketonowe sa spalane przez mozg i inne narzady preferencyjnie w
> stosunku do glukozy, wiec organizm nie moze sobie jej ot tak produkowac,
> bo doszloby do hiperglikemii.
>
> Mialo byc tak pieknie, a tu taki klops: mozg zasilany "ketonami" nie
> funkcjonuje tak, jak powinien. Padl kolejny, po wolnym ATP produkowanym w
> watrobie i wedrujacym do mozgu, mit propagowany w kregach zwolennikow
> diety Kwasniewskiego. Chyba czas na energie wprost z kosmosu ;)

Is this a Top Story or a Topless Story?
plastry vita slim
Dieta się mści, czyli jojo gigant część 3
Re: wady słodyczy
dieta stulatków