[OT] Lodowka LG - dobre to?

1. Data: 2007-06-12 06:45:19

Temat: [OT] Lodowka LG - dobre to?
Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam aktualnie lodowki, dosc duzej, wolnostojacej, srebrnej
(niepalcujacej sie:) z systemem NoFrost. Brak tylko powloki
antybakteryjnej.
Bardzo przyzwoita wydaje mi sie LG GR 399 SNQ (i cenowo i wizualnie).
Ma rewelacyjna funkcje: mala, plaska szufladka na mrozenie owocow i
kostek lodu w zamrazarce.

Tylko jakos nie jestem przekonany czy LG robi dobre lodowki?

Aktualnie mam MINSKa :) i chodzi bez problemow juz ponad 20 lat :D

Ma ktos lodowke LG albo nawet ten model? A moze jakas alternatywa z
tymi funkcjami?

Janusz

2. Data: 2007-06-12 07:04:12

Temat: Re: [OT] Lodowka LG - dobre to?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz" <j...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
>
> Aktualnie mam MINSKa :) i chodzi bez problemow juz ponad 20 lat :D
>
> Ma ktos lodowke LG albo nawet ten model? A moze jakas alternatywa z

Lepiej kupic zamrazarke skrzyniowa z jednym przynajmniej koszykiem -
niedrogie i sprawne energetycznie. A chlodziarke z najwyzej dwoma szufladami
na mrozonki i taca na lód. Majac kase byloby warto kupic sobie Side by
side...
http://www.megamedia.pl/side-by-side-z/?w=2&gclid=CM
KTqsKB1owCFQtHQwodLWGztw

3. Data: 2007-06-12 07:08:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=201235679

4. Data: 2007-06-12 07:23:39

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kostek lodu w zamrazarce.
>
> Tylko jakos nie jestem przekonany czy LG robi dobre lodowki?

Dobre, ja jestem bardzo zadowolona
Kupowalam 5 lat temu LG Model GR-389SQF

http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&
page=1&modelCategoryId=060106&categoryId=060106&pare
ntId=0601&modelCodeDisplay=GR-389SQF&model=8

Z fajnych opcji to jeszcze jest: :
"Quick Freeze" szybkie zamrazanie,
"Vacation" przestawienie chlodziarko zamrazarki w tryb energooszczedny, na
czas np. dluzszej naszej nieobecnosci w domu
"Alarm otwarcia drzwi" gdy drzwi chlodziarki sa zbyt dlugo otwarte wlacza
sie alarm - bardzo uzyteczne jak sie ma male dzieci w domu i/lub
roztargnionych domowników :-)
"Komora zerowa" do przechowywania swiezego miesa i ryb

Pozdrawiam

Monika

P.S. Z pralki LG tez jestem zadowolona :-)

5. Data: 2007-06-12 07:32:23

Od: rafał <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz napisał:
> [...]
>
> Aktualnie mam MINSKa :) i chodzi bez problemow juz ponad 20 lat :D
>
> Ma ktos lodowke LG albo nawet ten model? A moze jakas alternatywa z

Witaj
Mam już od jakichś 5 lat lodówkę LG (nie pamiętam symbolu) - ok. 180
-200 cm wysokości, zamrażalnik na dole (3 szuflady + mała szufladka na
lód, wódeczkę itp) z systemem QuickFreeze, cała lodówka z płaskimi
plecami,system NoFrost, i jakiś wakacyjny. Wg mnie jest super, nie
zdarzyło mi się jej jeszcze rozmrażać, czy coś, myję ją po prostu, nic
się nie psuje, nie warczy, i działa ustawiona na minimum (jak
najmniejsze chłodzenie, przy większym chyba nie musiałbym używać
zamrażalnika.
I jeszcze jedno faktura drzwi w śjakieś takie delikatne wzorki, nie
białe, ale też nie rzucające się w oczy.
Reasumując jestem bardzo zadowolony i mam nadzieje, że po planowanej
przeprowadzce też kupię LG.

Aha i jeszcze jedno - moi rodzice kupili małą LG taką gdzieś 80 cm
wysokości - od razu się zrypała - serwis nie naprawiał - wymienił na
nową i jest OK. Ale Serwisant powiedział, że jeśli z LG to tylko duże
lodówki, z tymi małymi mają problemy :(

Pozdrawiam

Rafał

6. Data: 2007-06-12 11:04:58

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz wrote:

> [...]
> antybakteryjnej.
>(...)
> Ma ktos lodowke LG albo nawet ten model? A moze jakas alternatywa z

Jakieś pół roku temu "zachorowałem" na no-frost i kupiłem Samsunga
RL41HCIS - jestem tą lodówką _zachwycony_.

7. Data: 2007-06-12 13:13:47

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafał" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i jest OK. Ale Serwisant powiedział, że jeśli z LG to tylko duże lodówki,

Mam - od ponad roku - LG GR-292SQ - 160 cm, no frost (komora zerowa Fresh
Zone na mięso, wędliny, ryby, pojemnik Magic Crisper na warzywa i owoce,
kostkarka twistowa na lod w zamrażarce, uszczelka antybakteryjna Bioshield w
drzwiach, system deo, oddzielne sensorowe regulatory temperatury dla
zamrazarki i chlodziarki, itd.). Pracuje swietnie i cicho. Nie jest wielka,
ale pojemna, zupelnie wystarczajaca dla 2-3 osob. Poza specjalnymi
pojemnikami na mieso i warzywa ma jeszcze 3 regulowane polki w chlodziarce i
4 polki na drzwiach, rowniez 2 polki w zamrazarce i 2 na drzwiach
zamrazarki.
Cytowana opinia serwisanta IMO nie dotyczy lodowek LG no frost. Lodowka
Twoich rodzicow to inny typ, bo najmniejsze no frost tego producenta maja
ok.150 cm wysokosci. Popytaj w sklepach i innych serwisach o opinie na temat
LG no frost, a zapewne uslyszysz, ze w tej chwili pod wzgledem niezawodnosci
systemu firma LG przoduje wsrod producentow no frost'ow.
Powodzenia w zakupach:)
JBP

8. Data: 2007-06-13 05:25:30

Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Jun 2007 09:23:39 +0200, MONI|<A wrote:

> Dobre, ja jestem bardzo zadowolona
> Kupowalam 5 lat temu LG Model GR-389SQF

Dzieki wszystkim za odpowiedz:)
Mnie tu zachwycila ta mini szufladka na kostki lodu/zamrazanie
owocow:) Taka mala rzecz a jak cieszy :)

Ta lodowka ma 1 termostat w porownaniu do przedstawionej w poscie
Piotra Samsunga.

Zaczalem sie zastanawiac jak wyglada regulacja temperatury w lodowce z
1 termostatem... jak ustawie tak zeby w lodowce bylo +pare stopni to w
zamrazarce bedzie ile?

Teraz zamrazarke mam osobno (tez ruska :D) i ciagnie w granicach
-20 -30 caly czas :)
Janusz

9. Data: 2007-06-13 05:41:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamrazarce bedzie ile?
>
> Teraz zamrazarke mam osobno (tez ruska :D) i ciagnie w granicach

Tak naprawde korzystanie z tej tacki jest minimalne - przeszedlem na
woreczki foliowe do kostek lodu, mniej zachodu niz z napelnianiem tacek.
Jedynie do czego jest uzywana to do zamrazania niewielkich ilosci siekanej
pietruszki i kopru zawinietych w pokawalkowane woreczki sniadaniowe - z
takich woreczków Maruda zgrzewa mniejsze woreczki, upycha zielenine i
wlasnie na te tacke - pózniej przy kolejnej porcji wrzuca je do torby
foliowej - pietruszke do pietruszki, koper do kopru, lubczyk do lubczyku,
miete do miety itd. Oczywiscie nie wszystko jest mrozone - mieta jest np.
suszona.
Rezimy temeraturowe powinny byc w instrukcji uzytkownika - wiekszosc
dostepna na stronach firmowych lub przedstawicielskich. Do mierzenia zas
proponuje kupic niedrogi uniwersalny miernik wielkosci elektrycznych z opcja
pomiaru temperatury - pomiar zalaczona sonda jest szybki i wystarczajaco
dokladny. Jest ona na tyle wytrzymala, ze mozna zmierzyc takze temperature w
piekarniku. Miernik przydaje sie wszystkim, którzy naucza sie prostych zasad
pomiaru napiec, opornosci jak i pradów - mozna sprawdzic odbiorniki energii
elektrycznej i kable w domu jak i w samochodzie...

10. Data: 2007-06-13 06:20:46

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wszystkim za odpowiedz:)
> Mnie tu zachwycila ta mini szufladka na kostki lodu/zamrazanie
> owocow:) Taka mala rzecz a jak cieszy :)

Tak ta szufladka jest bardzo fajna, wbrew pozorom wiele sie w niej moze
zmiescic, szybkie zamrazanie duzej ilosci pierogów owoców to duza wygoda.

> Zaczalem sie zastanawiac jak wyglada regulacja temperatury w lodowce z
> 1 termostatem... jak ustawie tak zeby w lodowce bylo +pare stopni to w
> zamrazarce bedzie ile?

Prawde mówiac nigdy nie mierzylam dokladnie temp w lodówce i zamrazarce.
W srodku chlodziarki jest 7 stopniowy regulator temp chlodziarki.
Na zewnatrz u samej góry na lodówce jest 5 stopniowy regulator temp
zamrazarki.
Nie jestem w stanie podac dokladnie tych temp bo teraz nawet nie mam czym
tego zmierzyc.

Pozdrawiam

Monika

Wracajac do tematu....