Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry

21. Data: 2010-02-12 14:29:56

Temat: Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hl3ofg$7iv$1@news.onet.pl...

> Bo moja obecna sytuacja to czysty przypadek,
> nie inspirowanu w żadnym stopniu szukaniem nowych 'przygód'.
> Może to zabrzmi troszkę humorystycznie,
> ale jestem porządnym od dawna facetem, monogamicznym,
> który został zobligowany poniekąd do trochę niejasnej sytuacji.
> Jednak ta sytuacja nie będzie przecież trwała wiecznie i odzyskam w końcu
> swoją wierność.
> No wiem, faktycznie jakoś dziwnie to brzmi, ale takie są fakty i nic już
> na nie nie poradzę.
> Kumasz żabciu?
> ENder

Och niebożątko ty moje,
znaczy sytuacja dopadła i wytarmosiła?
A Ty nic nie mogłeś zrobić?

Jak mi przykro.......

No popatrz.
Niedobra sytuacja. Niedobra!

MK

22. Data: 2010-02-12 14:34:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu, normalnie banda gówniarzy.
> Już lepiej nie pisz, oki?
> ENder

Co? Znowu nie napisałam tego, co chciałeś usłyszeć?
No...przepraszam!

MK

23. Data: 2010-02-12 14:35:13

Od: "f...@o...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:30, Ender <e...@n...net> wrote:

> Dzięki za ciekawe (dużo wcześniejsze) spostrzeżenie,
> ale chyba nie mam ochoty wymieniać się z tobą inwektywami.
> Więc na tego typu zobowiązania raczej nie licz, ok? ;-)
> ENder-

Ale, nie bądz taki konserwatywno monohromatyczny mogli byśmy obaj
jakieś suki
pokopać - nie reflektujesz ?

24. Data: 2010-02-12 14:41:54

Od: "f...@o...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:31, Ender <e...@n...net> wrote:

> Jezu, normalnie banda gówniarzy.
> Już lepiej nie pisz, oki?
> ENder

To bierz swoje wiadro i s****j na swoje podwórko
bo męczysz normalnych ludzi, swoimi ponadczasowymi dylematami.
My nie dorośliśmy do takiej tematyki, jezdeśmy na etapie mania po
jednej
partnerce czy partnerze.

25. Data: 2010-02-12 14:58:51

Temat: [OT] Metafora idealnego związku wg Endera
Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <p...@i...gov> napisał w wiadomości

> Użytkownik "f...@o...pl" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> A jak nie pomyśli - to zawsze moze jej dać jakieś mocne psychotropy - i
> dziewczyna
> we wszystko uwierzy.
> Będzie pozamiatane.

O, proszę, kumpel mi podesłał:
http://demotywatory.pl/930782/GMO

26. Data: 2010-02-12 18:37:36

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogłabyś chociaż raz wstawić się za mną.
> Raz jedyny, chyba, że ci coś zaszkodzi?
> Nic, kompletnie nic pozytywnego nie przychodzi ci do głowy? ;-)

Mister socjo-gładki, a z pamięcią też nie najlepiej, co ?
Wracamy do wątku o wdzięcznej nazwie "Siła Endera" i cytujemy:

Do Qry:
"Brawo mamusia, super chrząknęło ci się sarkazmem.
Normalnie ekstra mela i co za intelygencja!"

BTW. Qrze to żeś akurat nawrzucał wyjątkowo, wyjątkowo
prymitywnie, tylko mi aż szkoda było wszystko cytować.
Czy to jest Twoja stała taktyka, że szukasz wsparcia
u swoich ofiar ? Piszesz może pracę magisterską
'Praktyczne zastosowania Syndromu Sztokholmskiego',
czy tylko sobie robisz notatki na marginesach
'Poradnika młodego socjopaty' ?

27. Data: 2010-02-12 19:02:47

Od: "a...@w...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:hl3n09$2e1$2@news.onet.pl...

> [...]
> u swoich ofiar ? Piszesz może pracę magisterską
> 'Praktyczne zastosowania Syndromu Sztokholmskiego',
> czy tylko sobie robisz notatki na marginesach

Nie no, mi sie wyjątkowo oberwało swego czasu, aż sama
sobie sie dziwię, ze tyle w mnie było potem samozaparcia do
koegzystencji usene.
http://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/br
owse_thread/thread/3b93e4950f52cd34?hl=pl#
Takiej wiązanki chyba nikt nie dosyał z lubianych prze hrabiego. Czy
sie myle?

28. Data: 2010-02-12 19:15:04

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a...@w...pl" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> [...]
rowse_thread/thread/3b93e4950f52cd34?hl=pl
>Takiej wiązanki chyba nikt nie dosyał z lubianych prze hrabiego. Czy
Wiesz co, ten link co podałaś nie wskazuje precyzyjnie ;)
No ale ... Czy to ma znaczenie ? Ender gotów pomyśleć, że
wszyscy tu walczymy o jego względy.

Ciekaw jestem, czy jego TŻ też już o to 'walczy', w podobny
sposób się wystawiając na jego wiązanki.

29. Data: 2010-02-12 19:20:33

Od: "a...@w...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 20:15, "Redart" <d...@w...pl> wrote:
> [...]
> wszyscy tu walczymy o jego względy.
>
> Ciekaw jestem, czy jego TŻ też już o to 'walczy', w podobny
> sposób się wystawiając na jego wiązanki.

Racja... "strzepnijmy kurz z ramion"

30. Data: 2010-02-12 19:22:49

Od: "Redart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Owszem, bywały między nami drobne nieporozumienia i kwestie sporne,
> ale od tamtego czasu bardzo się zmieniła i być może tego nie
> dostrzegasz, ale dla mnie przeszła wyraźną przemianę wewnętrzną.
> Jak widać nie jestem mściwy, ani pamiętliwy i puściłem te niezbyt miłe
> słowa w niepamięć, dając jej kolejne szanse.
> Co zaś do niej, to przemiana wewnętrzna w niej z pewnością dalej u niej
> trwa, co wraz z jej rozwojem wiele zmienia.
> Ja staram się widzieć w niej przede wszystkim dobroć i owe per
> 'chłopczyku' poczytuje za nieśmiało kiełkujące uczucia macierzyńskie.

:))))))))))))))))))))))) ROTFL
Qra, wypuszaj pazur i trzymaj mnie, bo lecę z grzędy !!!!

> Apropo, czy możesz nam tu wyjawić, jak matka zwracała się najczęściej do
> ciebie i czy towarzyszyły temu kiedyś jakieś w miarę przyjemne
> okoliczności?

Mówiła do mnie pieszczotliwie:
Ender ! Ty popaprańcu ! Ty kaleko emocjonalna ! Po kim Ty to masz !?!?
(i tu jej permanentna wściekłość zawsze na chwilę przycichała,
a ona przez chwilę się nad czymś zastanawiała. Ta chwila ciszy to były
właśnie te przyjemne okoliczności)

Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
NIE UDALA SIE...
Re: NIE UDALA SIE...