[OT] Nie dajcie się zwieść...

81. Data: 2009-12-04 11:51:51

Temat: Re: Nie dajcie się zwieść...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hfarth$qjl$1@news.onet.pl...
> Ommmmmmmmm
>
> :-) MK
>
> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Howgh.... :D

82. Data: 2009-12-04 11:52:54

Temat: Re: [OT] Nie dajcie się zwieść...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>O materdeju.....CBku....zlituj się,
> MK
>

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

Tu nie ma litości, tu odchodzi jakiś hardcore...

83. Data: 2009-12-04 12:13:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>
d.googlegroups.com...
> [...]
>>> Iza

> TY Robakks, czy Ty aby nie przesadzasz?

niby z czym?

> Uważasz siebie za Pana i Stwórcę?......

każdy jest stworzony na obraz i podobieństwo Boga Stwórcy.

> Niesmaczne to.....

rzecz gustu

> Można sobie robić jaja, ale są pewne granice.

widzisz jaja tam gdzie ich nie ma. Wiesz o czym to świadczy?

> Nie obrażaj uczuć religijnych.....

Dokładnie - nadinterpretacja, niestety

> Popraw się Kolego.
>
> Pozdrawiam
> Magda

LOL^2
ozdrawiam,
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

84. Data: 2009-12-04 12:21:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie "się zlitowałem". ;)

Kiedyś nie będzie już litości dla tych co wierzą bezrozumnym.

--
CB

85. Data: 2009-12-04 12:26:44

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> rzecz gustu

> widzisz jaja tam gdzie ich nie ma. Wiesz o czym to świadczy?

No nie... chyba Cię "pogięło", albo jak mówi mój kolega "pogibało".....
"Robak wszechmogący"......

86. Data: 2009-12-04 13:25:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>
d.googlegroups.com...

> No nie... chyba Cię "pogięło", albo jak mówi mój kolega "pogibało".....
> "Robak wszechmogący"......

W swoim świecie - kotku ;)
Posprzątałem w swoim świecie - kapujesz? :D
Przeczytaj tamten tekst tak jakby to były Twoje słowa, a zobaczysz
coś ciekawego. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

87. Data: 2009-12-04 13:33:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 11:42:13 +0100, flyer napisał(a):

> Znam wypowiedzi osób, które widziały CeBe w realu, w trakcie jakiegoś
> dawnego spotkania grupowego - "dziwny/śmieszny gość".

Wewnętrznie spięty, podczas zwracania się do innych nie patrzy im w oczy,
przykurcz ramionek i lekko wciągnięta szyja oraz wieczny "garbik"?
--

Ikselka.

88. Data: 2009-12-04 13:55:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 03:19:10 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> To rzuc jakis konkret na temat tego caloksztaltu :-)
> Dlaczego Dziadek Mroz nam grozi? W jaki sposob grozi?

Po pierwsze: skoro gaz będziemy od niego kupować na umowę... to tak,
jakbyśmy JUŻ byli w jego worku i mieli przymusowo pierwsze "prezenty"
zapewnione na spory czas... a co potem, to już nie my zadecydujemy.
Po drugie: Hunię on ma w szachu, jak zawsze, postać samego Miszki
(Nieźwiedzia) nieważna.
Po trzecie: my jesteśmy w tej Hunii na kiepskich ppzycjach (jak zawsze i
bez niej) wobec kluczowych jej członków...
Itd...

--

Ikselka.

89. Data: 2009-12-04 14:42:08

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl>
d.googlegroups.com...

>>> ozdrawiam,

> [...]
> Posprzątałem w swoim świecie - kapujesz? :D
> Przeczytaj tamten tekst tak jakby to były Twoje słowa, a zobaczysz

Nie jezzzzdem Kotkiem!
Nie wkładaj mi swoich słów w moje usta.

Nie kapuję - nie jestem kapusiem ;P

I będzie OK.

90. Data: 2009-12-04 15:02:00

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wewnętrznie spięty, podczas zwracania się do innych nie patrzy im w oczy,
> przykurcz ramionek i lekko wciągnięta szyja oraz wieczny "garbik"?

No niestety nie wiem - ktoś przy okazji jakiegoś spotkania wspomniał, że
szkoda, że nie ma Cebe, bo dobrze się sprawdzał w roli "elementu
rozweselającego" - taki pies o dwóch głowach. Widocznie jednak postać
w/w nie wzbudziła ani we mnie, ani w mówcy większych emocji, bo temat
się skończył, a mi się nawet nie chciało dowiedzieć więcej. :) Zakładam,
że gościu był na spotkaniu maksymalnie spięty i walił swoje formułki na
lewo i prawo, nie mając kontaktu z rozmówcami [przez stres i brak
wiedzy, którą maskę powinien założyć na spotkanie]. ;>

Pozdrawiam
Flyer

koncercik
Moja misja