[OT] Nie dostałem wypisu.

1. Data: 2002-09-06 15:17:32

Temat: [OT] Nie dostałem wypisu.
Od: SC <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy znajdujecie wytłumaczenie dla faktu, iż od 2.5 roku nie mogę się
doczekać na kartę informacyjną leczenia szpialnego?
Kilkakrotnie upominałem się u ordynatora - zbywał mnie półsłowkami,
gdy zagadnąłem inncy lekarzy także zajmujących się moim leczeniem,
najpierw okazywali zdziwienie, że jeszcze go nie dostałem i już na
jutro mieli go przygotować, a kiedy przyszło co do czego to nie miieli
dla mnie tego wypisu. 2 miesiące temu napisałem pismo w tej sprawie do
kierownika kliniki, lecz nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Czy to może być zwykłe lenistwo lekarzy, czy - jak podejrzewam -
obawiają się, że "rozdmucham" sprawę pomyłki jednego z lekarzy, w
wyniku której mogłem stracić życie lub zostać kaleką?
To dziwne, ale zamiast domagać się usilnie tego wypisu (jest mi
potrzebny) jest mi głupio stale się o niego dopraszać.

Pozdrawiam
Sławek
--
Aegrescit medendo.

2. Data: 2002-09-06 15:48:55

Temat: Re: [OT] Nie dostałem wypisu.
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SC" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> To dziwne, ale zamiast domagać się usilnie tego wypisu (jest mi
> potrzebny) jest mi głupio stale się o niego dopraszać.

pismo - prosba o wydanie wypisu - najpierw do ordynatora (i chyba lek.
prowadzacego?), 2 tyg na odpowiedz, jezlei nie ma - do dyr.szpitala (albo
innego zwierzchnika ordynatora) potem do organu zalozycielskiego szpitala
(tutaj mozliwosci jest wiele, ale w przypadku publicznych szpitali
najczesniej chyba starosta powiatu) z wyslaniem kopii do izby lekarskiej,
kasy chorych, wydzialu zdrowia urz. woj. (z wyjasnieniem calej sprawy) -
napewno ktos w koncu odpowie. aha - wszystkie pisma doreczone osobiscie,
potwierdzenie otrzymania na kopii, ew. poczta polecona ze zwrotnym
potwierdzeniem odbioru, inaczej od razu wyladuja w koszu :)

pozdrawiam

Adam

3. Data: 2002-09-06 15:52:05

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu zażądaj od nich wypisu i jeśli go nie dadzą, to wyślij pismo o
całej sprawie do Kasy Chorych (jeśli mają kontrakt) i wojewody (organ
kontrolny).
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

4. Data: 2002-09-06 20:27:21

Od: "KM" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potwierdzenie otrzymania na kopii, ew. poczta polecona ze zwrotnym
> potwierdzeniem odbioru, inaczej od razu wyladuja w koszu

Sposob prowadzenia dokumentacji medycznej jest od pewnego czasu dosc
dokladnie okreslony w polskim prawie.
Pobyt w szpitalu musi byc zakonczony wydaniem karty informacyjnej (2 egz.
dla pacjenta), 1 egz pozostaje w historii choroby.
Wystarczy wystapic do Dyrektora szpitala o wydanie duplikatu/kserokopii
karty informacyjnej z leczenia szpitalnego. Musi wydac. Jesli karta
informacyjna faktycznie nie powstala to lekarze i ordynator beda mieli
troche klopotow...

Chris

5. Data: 2002-09-07 17:50:45

Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002 22:27:21 +0200, "KM" <k...@v...pl> wrote:

>Pobyt w szpitalu musi byc zakonczony wydaniem karty informacyjnej (2 egz.
>dla pacjenta), 1 egz pozostaje w historii choroby.

w zasadzie 1 dla pacjenta, jeden dla Poradni lub lekarza leczacego
i 1 do historii choroby

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>