Czy to zdrada?

191. Data: 2002-06-18 10:00:08

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aemss9$aq2$1@news.onet.pl...

> Darku - jeśli ona ma potrzeby i on ma potrzeby to po co wydawać na to
> forsę - może lepiej by jednak robili to wspólnie;-)))
No jasne, pozostały mu jeszcze zdrowe nogi:-))))
Darek

192. Data: 2002-06-18 10:01:12

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aemujk$dsl$2@news.tpi.pl...

> Darku, ciesze sie, ze masz takie pozytywne doświadczenia :-).
> jak sam piszesz, _nie_kazdej_. :-)
Nie_każdej tylko w domyśle, szkoda, o przepraszam na szczęście:-))))
Darek

193. Data: 2002-06-18 10:50:23

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> odbieram
> ma
>
> Podałem przykłady pierwsze z brzegu i tylko jako przyklady.Dla mnie
łazienka
> nie
> dziala anty, pewnie dlatego, ze jestem mężczyzną.
> Potrafiłbym zorganizować maly wypad za miasto bez dziecka, pewnie dlatego,
> że jestem mężczyzną.

Uuuuuuuuu.... ale mi dowaliłeś z grubej rury!
Przyjmij więc do wiadomości - łazienka odpada, bo młody natychmiast dobijać
się zaczyna, tak ma i już - nie jest rozpuszczony
a samotny wypad? ciężko by nam było zostawić dziecko w śmierdzacym mieście i
byczyć się na łonie natury, rodzinkę mam taką, że nawet ciężko chore dziecko
mieli głęboko w d., więc lincz gdybyśmy chcieli go zostawić dla własnej
przyjemności byłby szeroko opisywany w gazetach, z kolei moja mama sama
wymaga juz opieki.
byc może dla ciebie jako mężczyzny zostawianie twojego dziecka z kimś
przypadkowym jest normalne i na porzadku dziennym - dla nas nie.

Owszem spotkałam się juz z takimi "mężczyznami", którzy uwazają , że jeśli
oni mogą sobie pozwolic na coś finansowo, lub mogą nie przejmować się swoimi
dzieciakami i ich potrzebami to inni również powinni tak robić
i podsumowując:
-niestety większość boryka się z kłopotami finansowymi
-na szczęście wiekszość przejmuje się dziećmi i ich potrzebami
a najbardziej wkurzaja mnie ludzie niezaleznie od płci, którzy ze zdumieniem
mówią " spędzasz wakacje w kraju? będziesz sama gotować? my byśmy tak nie
mogli! " i jeszcze " nie możemy pozwolić sobie na wyjazd dziecka na tydzień
nad morze bo ten drugi samochód w warsztacie a my wpłacamy właśnie na
wycieczkę do Egiptu"
jak sie domyślasz wkurzaja mnie nie dlatego, ze jestem kobietą
poczytaj sobie lepiej cos na temat tego jak pospolite kłopoty wpływaja na
pociag seksualny, z pozytkiem bedzie i bez wycieczek osobistych
pozdr.Joanna

194. Data: 2002-06-18 11:19:29

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> poczytaj sobie lepiej cos na temat tego jak pospolite kłopoty wpływaja na
> pociag seksualny, z pozytkiem bedzie i bez wycieczek osobistych

Ale z drugiej strony udane pożycie seksualne wpływa dobrze na poczucie
bliskości partnerów i poczucie dowartościowania osoby czującej się pożądaną
( pożądaną w zdrowy sposób oczywiście ) przez co te kłopoty codzienne
łatwiej sie wspólnie pokonuje ewentualnie łatwiej jest je wpólnie przetrwać.
A jest to jeden z najtańszych sposobów rozrywki, jeśli już o kosztach mowa.

Pozdrawiam
Andrzej

195. Data: 2002-06-18 11:31:22

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uuuuuuuuu.... ale mi dowaliłeś z grubej rury!
Tylko tak to odebrałaś, ja jestem bardzo przyjaźnie nastawiony do ludzi.
Proszę, oto uśmieszek specjalnie dla Ciebie - :-)))))))))))))))))))))))))
[ciach reszta odpowiedzi na przyklady]
Odbierasz mnie zupełnie niewlaściwie. Ja mam łazienkę ty nie, ale możesz
mieć przecież coś innego lub gdzie indziej? Jeśli wogóle nie masz gdzie to
tobie współczuję. Jeśli ja mam możliwość zostawić syna u rodziny a ty
odczytujesz
mnie, że podrzucam go gdzie bądź, bule mieć chwilę z żoną. Tak na marginesie
na
palcach jednej ręki można by policzyć ile razy zostawiliśmy syna by gdzieś
wyjść
a nie potrzeba żadnych palców by mielibyśmu to zrobić dla celow seksualnych.
Dalej opisujesz swoje żale wobec nowobogackich. Po co oglądać się na innych
i ewentualnie porównywać?Jeśli ulżyło tobie to wkurzanie się, to choć taki
niech
będzie pożytek z tej korespondencji.

> jak sie domyślasz wkurzaja mnie nie dlatego, ze jestem kobietą
> poczytaj sobie lepiej cos na temat tego jak pospolite kłopoty wpływaja na
> pociag seksualny, z pozytkiem bedzie i bez wycieczek osobistych
Wolę właśnie nie czytać, żeby nie zacząć cudzych problemów traktować jako
własnych i z tonu twojej odpowiedzi skoleji ja wnioskuję, ze te osobiste
wycieczki kierujesz pod moim adresem, co jest brzydkim pomówieniem.
Szkoda, że ten wątek od samego początku przerodzil się w postową
symultankę, gdzie ja jestem jedną ze stron podejrzewaną o świntuszenie
po szosach. Nie opowiem tego żonie, bo jej przepona pęknie ze śmiechu.
Darek

196. Data: 2002-06-18 11:34:27

Temat: OT Re: Czy to zdrada?
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przetrwać.
> A jest to jeden z najtańszych sposobów rozrywki, jeśli już o kosztach

z jakiej strony by nie patrzył udany sex na wszystko dobrze wpływa
a zdaje sie chodziło o to co z kolei źle na tenże wpływa?
jedna wizyta u dobrego seksuologa rozjaśni wiele nurtujacych ciebie
problemów - zwłaszcza o zaniku błysku w oku
pozdr. Joanna

197. Data: 2002-06-18 11:36:01

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przetrwać.
> A jest to jeden z najtańszych sposobów rozrywki, jeśli już o kosztach
Bardzo, bardzo trafnie to ująłeś! Przybij piątkę.:-)))))))
Darek

198. Data: 2002-06-18 11:37:13

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne zdarzają się i tacy osobnicy, czyż nie?
I owszem - niestety!

> Ale nie oznacza to, że reprezentują oni ogół mężczyzn...

Większość (????)

Pozdrawiam
Qwax

199. Data: 2002-06-18 11:44:54

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Szkoda, że ten wątek od samego początku przerodzil się w postową
> symultankę, gdzie ja jestem jedną ze stron podejrzewaną o świntuszenie
> po szosach.

1. IMHO pierwotny temat zasługiwał na odpowiedź tak lub nie - bo tak go
sformułowałeś
2. odpowiedź wysłałam do drugiego pana( Oasy) bo coś mi się w tym wątku
mylicie i wzięłam jego za ciebie - przepraszam!
3. nie chcesz mieć postów wkurzonej bądź rozżalonej kobiety? nie używaj
sformułowań - ja bym to zrobił, załatwił , ale ja jestem mężczyzną - bez
:))))) OK?

i jeszcze IMHO stwierdzenia typu- brak ochoty na sex wynika po prostu z
braku chęci zainteresowanych -to spłycenie tematu i inny wątek oraz bolączka
naszych czasów
pozdr.Joanna

200. Data: 2002-06-18 12:05:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. nie chcesz mieć postów wkurzonej bądź rozżalonej kobiety? nie używaj
> sformułowań - ja bym to zrobił, załatwił , ale ja jestem mężczyzną - bez
> :))))) OK?
Bardzo proszę o rozwinięcie powyższego, bo nie bardzo rozumiem, zwłaszcza,
gdy zakończony jest tak szerokim uśmieszkiem. Dla mnie takie zaznaczenie, że
pisze lub coś tam mężczyzna jedynie podkreśla możliwe różnice płciowe
w myśleniu o pewnych sprawach. W pierwszym momencie odniosłem wrażenie
że drażni ciebie post od mężczyzny a post od nicka czy imienia nie

> i jeszcze IMHO stwierdzenia typu- brak ochoty na sex wynika po prostu z
> braku chęci zainteresowanych -to spłycenie tematu i inny wątek oraz
bolączka
> naszych czasów
Mogę się zgodzić, że sprawy braku chęci spłyciły temat, lecz możliwe, że
moglo
by się okazać, że mają one bardzo duże znaczenie, bez poruszania pelnego
zakresu przyczyn i skutków. W pełnym zakresie pisze się książki, na grupie
byłoby to niewykonalne.
Bolączka naszych czasów? Tak, może jednak w skali mikro można by się
do nich obrucić plecami i znaleść w tym najbliższym związku więcej
zadowolenia.
Darek

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)