OT-Szczecin i okolice-spotkanie

1. Data: 2001-11-27 13:11:16

Temat: OT-Szczecin i okolice-spotkanie
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mechagodzilla czyli Mechcia nasza ulubiona pracy ma mnóstwo i mnie upoważniła
do przedstawienia nastepujacej propozycji:
Spotkanie w Szczecinie w niedziele, 2 grudnia w godzinach poobiednich ( coby
podklad pod piwo alibo inne napoje juz był). Na przykład o 15,00 w Bachusie (
ul. Osiek), nowe stare miasto czyli dojazd do mostu Długiego.
No to zglaszajcie sie kochani i opinie wyrażajcie. Pozdrawiam przedgrudniowo Qd

1. Data: 2001-11-27 14:21:16

Temat: Re: OT-Szczecin i okolice-spotkanie
Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ul. Osiek), nowe stare miasto czyli dojazd do mostu Długiego.
> No to zglaszajcie sie kochani i opinie wyrażajcie. Pozdrawiam

He, no wstępnie jak najbardzie możebyć :)
Tylko tak późniejsze godziny ?
OK 14:00 planuję dopiero z Torunia będę wyjeżdżał.

--
ostry

1. Data: 2001-11-27 16:24:10

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ul. Osiek), nowe stare miasto czyli dojazd do mostu Długiego.
> No to zglaszajcie sie kochani i opinie wyrażajcie. Pozdrawiam

propozycja jak najbardzoej wyszla od damy!!!
ja tylko przytaknelam ze jestem za

nie wiem czy ktos ze "szczeciniakow i okolic" bedzie mial czas w niedziele,
czekamy na propozycje:)

Mechcia

1. Data: 2001-11-29 08:33:33

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostry
>
> Hmm, do Torunia przesławną 10 ze 6 godzin drogi, czyli przed 20 nie ma co na
ciebie liczyć, ale jak widać na razie szykuje sie szalenie intymna impreza:
Mechcia, Ty i ja... Qd

1. Data: 2001-11-30 09:18:59

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciebie liczyć, ale jak widać na razie szykuje sie szalenie intymna
impreza:
> Mechcia, Ty i ja... Qd

Hm, no wiesz, są jeszcze samochody :))), a samochodem to wypada jakieś 3,5
godziny :)

--
ostry

1. Data: 2001-11-30 11:01:28

Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak widać na razie szykuje sie szalenie intymna impreza:
> Mechcia, Ty i ja... Qd

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, jami :)

--
ostry

1. Data: 2001-11-30 13:49:30

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ostry" <M...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, jami :)
>

> --
> ostry

coooooooooooooooo????????????????

Mechcia

1. Data: 2001-11-30 14:12:49

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy ktos ze "szczeciniakow i okolic" bedzie mial czas w niedziele,
> czekamy na propozycje:)
>
> Mechcia
>
> No i wychodzi nam, że chetnych brak, może wolą zakupy w karfurze swiezo
otawartym robić? W kazdym razie: odkrecamy, odwolujemy, przekladamy na inny
termin, moze w przyszlym roku, nie szukajcie nas w niedziele o 15 w Bachusie. Qd

kawa espresso
Babka makaronowa?
Przeprosiny
sos pieczarkowy inaczej :)
wybaczcie ignorancje, ale gdzie jest "cafe"?