{OT} Usztywnianie robotek na choinke np.

1. Data: 2004-11-21 12:10:07

Temat: {OT} Usztywnianie robotek na choinke np.
Od: "Joanna Nowacka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadlam na taki pomysl, ze np gwiazdki szydelkowe, ktore maja zawisnac na
choince, mozna zrobic z bialej wloczki i usztywnic np srebrna czy zlota
farba w spreju. Jeszcze sama tego nie wyprobowalam, ale wydaje mi sie dobry
pomysl.

1. Data: 2004-11-21 16:19:23

Temat: Re: {OT} Usztywnianie robotek na choinke np.
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choince, mozna zrobic z bialej wloczki i usztywnic np srebrna czy zlota
> farba w spreju. Jeszcze sama tego nie wyprobowalam, ale wydaje mi sie

A ja wybrówowałam. W zeszłym roku. Ee, słabo usztywnia. Chyba że już są
sztywne i tylko chcemy dodać im koloru.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)