[OT]problem z adresem mailowym :(

1. Data: 2004-11-21 09:39:02

Temat: [OT]problem z adresem mailowym :(
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może wy mi coś pomożecie.Mąż w piątek sformatował dysk i od tego czasu nie mogę
wejść na moje konto email na INTERII ,(na WP loguję się bez problemu).
Kiedy wpisuję adres i hasło to wyskakuje napis:ZŁY LOGIN LUB HASŁO ,kiedy daję
przypomnienie hasła,(wpisuję prawidłową odpowiedz na pytanie,przepisuję kod z
obrazka poniżej)to wyskakuje napis FORMULARZ NIE ZOSTAŁ WYPEŁNIONY PRAWIDŁOWO.

Czy ktoś miał takie problemy?Bo już nie wiem co mam z tym zrobić ,w
ostateczności będę musiała założyć nowe konto emailowe.

Marzena