OT ale nie mam pojecia gdzie sie zapytac

1. Data: 2002-12-12 13:28:20

Temat: OT ale nie mam pojecia gdzie sie zapytac
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje takiego urzadzenia, do pomiaru predkosci przeplywu wody, pomiar
moze byc bardzo beznadziejny i bledny ale elektroniczny, i tak wyrzuce cala
elektronike i przystosuje ja do podlaczenia do komputera zamiast
wentylatora. Jak mi sie zatrzyma to komputer sie wylaczy. W komputerze mam
chlodzenie woda, dlatego mi jest to potrzebne, a i chcialbym to kupic w
polsce. Fajnie, jesli byloby podobne do tego urzadzenia:

http://www.sharkacorp.com/cgi-bin/TLSstore.cgi?user_
action=detail&catalogno=
in-wc-flow

--