OT jak sprac zywice

1. Data: 2003-07-04 08:34:20

Temat: OT jak sprac zywice
Od: maciej <k...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pojecie nie mam na jakiej grupie spytac?
googlowalem ale niewiele znalazlem (glownie z pl.misc.samochody) a to
niezupelnie to.
Jesli gdzies jest odpowiedniejsza grupa to prosze o namiar.
A zywica jest na ubraniu eeee konkretnie na spodniach w miejscu wiadomym
:)

z gory dzieki i pozdrawiam

maciek

1. Data: 2003-07-04 09:05:28

Temat: Re: OT jak sprac zywice
Od: "Lesio5" <I...@v...prI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jesli gdzies jest odpowiedniejsza grupa to prosze o namiar.
> A zywica jest na ubraniu eeee konkretnie na spodniach w miejscu wiadomym

Spróbuj ja sprasowac przez bibule. Powinno odciagnac po paru podejsciach.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

1. Data: 2003-07-04 09:18:19

Od: ".Kamil." <n...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli gdzies jest odpowiedniejsza grupa to prosze o namiar.
> A zywica jest na ubraniu eeee konkretnie na spodniach w miejscu wiadomym

sprobuj denaturatem - powinno puscic
pozdr

1. Data: 2003-07-04 10:54:16

Od: "AIM" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup terpentyne i pracowicie przekladaj plame wilgotnymi szmatkami, az sie
rozpusci. Warto pracowac w rekawiczkach :)

-- AIM Mariusz

1. Data: 2003-07-04 11:00:55

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko i wyłącznie terpentyną!