Czy wzrosna ceny mieszkan po wejsciu do UE ?

1. Data: 2003-07-04 08:52:14

Temat: Czy wzrosna ceny mieszkan po wejsciu do UE ?
Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy to prawda, ze po wejsciu do UE wzrosna ceny mieszkan?
Jesli tak to jakie sa szacunki ile moga wzrosnac ceny ?
Czy juz teraz nie ida w gore ?

Z gory dzieki za informacje.
Lukasz

1. Data: 2003-07-04 09:15:19

Temat: Re: Czy wzrosna ceny mieszkan po wejsciu do UE ?
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

juz wzrastaja. jak wejdziemy do unii to spowrotem opadna - moim zdaniem

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-07-04 09:15:57

Od: "Sylwester" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda, ze po wejsciu do UE wzrosna ceny mieszkan?
> Jesli tak to jakie sa szacunki ile moga wzrosnac ceny ?
> Czy juz teraz nie ida w gore ?

Ceny mieszkań wzrosną głównie powodu wzrostu stawki VAT na 22%. To jest
teraz główny motor napedowy reklamy developerów, zresztą tak jak 2 lata temu
przy wejsciu VATu 7%

Pozdrawiam
Sylwek

1. Data: 2003-07-04 10:05:15

Od: ".Kamil." <n...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-04 12:59:29

Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ceny mieszkań wzrosną głównie powodu wzrostu stawki VAT na 22%. To jest
> teraz główny motor napedowy reklamy developerów, zresztą tak jak 2 lata
temu
> przy wejsciu VATu 7%

Przecież pojawią się także nowe banki i nowe oferty kredytowe. Rynek wymusi
wówczas atrakcyjniejsze warunki kredytowania.
Uważam, że kreowany jest taki sztuczny popyt na kupno mieszkań i dlatego
cały czas się mówi o wzroście cen.

1. Data: 2003-07-04 13:03:32

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> temu
>
> Przecież pojawią się także nowe banki i nowe oferty kredytowe. Rynek
wymusi
> wówczas atrakcyjniejsze warunki kredytowania.

tzn. jakie? uwazasz ze obecne nie sa atrakcyjne pod jakim wzgledem?

> Uważam, że kreowany jest taki sztuczny popyt na kupno mieszkań i dlatego
> cały czas się mówi o wzroście cen.

a co to jest sztuczny popyt? popyt albo jest wysoki, albo niski. klienci
albo kupuja wiecej albo mniej mieszkan. :) i to odpowiednio wplywa na rynek
i ceny na nim.

wojtek

1. Data: 2003-07-04 17:19:53

Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ceny mieszkań wzrosną głównie powodu wzrostu stawki VAT na 22%. To jest
> teraz główny motor napedowy reklamy developerów, zresztą tak jak 2 lata
temu
> przy wejsciu VATu 7%

Slyszalem ze zdrozeja zarowno nowe jak i uzywane.
Jezeli za nowe bedzie trzeba dac wiecej to i ci ktorzy maja uzywane
na sprzedaz, beda podnosili ceny. Oprocz tego slyszalem od znajomej,
pracujacej w spoldzileni (tez sprzedaja
uzywane mieszkania), ze dostali jakis przykaz, ze od bodajze maja 2004 roku
maja podniesc ceny sprzedawanych mieszkan.

A sprawa jest prosta. Chcialem kupic mieszkanie, ale najlepiej za rok,
poltora. Jesli jednak wzrost bedzie dosc duzy (nawet 15%) to dzisiaj kupie
4-pokojowe a za rok kawalerke. Dlatego pytam.

Lukasz

1. Data: 2003-07-05 08:36:16

Od: "Moridin" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Luki" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to prawda, ze po wejsciu do UE wzrosna ceny mieszkan?
> Jesli tak to jakie sa szacunki ile moga wzrosnac ceny ?

Wystarczy poczytac troche artykulow poswieconych problemowi zakupu
mieszkania w takich gazetach jak Profit czy Newsweek, zeby otrzymac jasny
obraz sytuacji: od poczatku tego roku mieszkania zaczynaja drozec, a im
blizej Unii tym bedzie to przyspieszalo.
Proces ten jest wzmagany przez zmniejszanie sie liczby pozwolen wydawanych
developerom na nowe inwestycje.
Zwiekszony od jakiegos czasu popyt na mieszkania + coraz mniej nowych
inwestycji = coraz wyzsze ceny.

Pozdrawiam
Moridin

1. Data: 2003-07-06 16:53:07

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luki pisze w news:be4f0r$aad$2@nemesis.news.tpi.pl

> Jezeli za nowe bedzie trzeba dac wiecej to i ci ktorzy maja uzywane
> na sprzedaz, beda podnosili ceny.

Już zaczęli podnosić. Okres, kiedy ceny mieszkań były najniższe,
mamy za sobą. Na razie przynajmniej. Z chłopakiem załapaliśmy się
na końcówkę.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

1. Data: 2003-07-06 22:55:18

Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już zaczęli podnosić. Okres, kiedy ceny mieszkań były najniższe,
> mamy za sobą. Na razie przynajmniej. Z chłopakiem załapaliśmy się
> na końcówkę.

No to fajnie. A ja dopiero mysle o kupieniu i jeszcze za nim znjade to
troche minie. Tak wiec wypadalo by spieszyc.
A czy wiesz moze, czy jest jakas roznica jesli chodzi o zachodnia lub
wschodnia Polske ?
Ja mam zamiar szukac mieszkania na zachodzie i wydaje mi sie, ze tu juz
wczesniej niz na wschodzie zaczely rosnac ceny mieszkan.

Lukasz

OT jak sprac zywice
[wawa] cykliniarz poszukiwany!
kołdra i materac