OT (netykieta)

31. Data: 2006-07-08 11:51:44

Temat: Re: OT (netykieta)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Jul 2006 12:53:27 +0200, Tatiana <y...@g...pl>
wrote:

>Dnia Fri, 07 Jul 2006 16:01:02 +0100, Waćpanna lub waćpan Krysia Thompson,
>w wiadomości <news:hhtsa29rl54eabcf2io8c10ns27he4fiq5@4ax.com> zawarł, co
>następuje:

>Mam dwa psy i dwa różne temperamenty, także w kwestii jedzenia.
>Księżniczka jada tylko potrawy wyrafinowane - jak świeża bagietka, to tylko
>ze świeżym masłem. Zapomnienie o maśle grozi psim spojrzeniem "ocipiałaś
>Pani? suche mam jeść?". Poza tym uwielbia surowe mięso w każdej postaci
>oraz białka jajek. Żółtek nie rusza. Boki od pizzy je czasami, jak się
> [...]

Te psy Twoje to mi przypominaja moje dzieci, jak byly drobne,
znaczy mlode...jedno jadlo tylko kukurydze, drugie tylko
groszek...potem jedno sie przerzucilo na marchewke i porzucilo
groszek. Potem zaczelo jesac i jedno i drugie...to, co jadlo
tylko kukurydze teraz jest niezwykle zdrowym wegetarianinem :)))

Pierz, i pies, ktory przed chwila wymusil na mnie pol jajka na
twardo...jak rozbijam jaja to probuje robic jakis dodatkowy
zagluszajacy halas...na co pies reaguje podejrzliwoscia :))))
K.T. - starannie opakowana