OT (netykieta)

1. Data: 2006-07-06 07:24:02

Temat: OT (netykieta)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde nie ma innego sposobu niz udawac, ze sie nie
widzi guana na tej grupie?
Netykiete ma za nic, przyzwoitosci za grosz... jak dlugo
jeszcze bedzie taki smietnik na pl.rec.kuchnia?
To jest chore.

Pozdrawiam i przepraszam, ale nie wytrzymalam.
Lilla

2. Data: 2006-07-06 07:38:28

Temat: Re: OT (netykieta)
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Naprawde nie ma innego sposobu niz udawac, ze sie nie
> widzi guana na tej grupie?

Naprawdę :)

Margola

3. Data: 2006-07-06 08:34:04

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):
> [...]
> jeszcze bedzie taki smietnik na pl.rec.kuchnia?
> To jest chore.
>
> Pozdrawiam i przepraszam, ale nie wytrzymalam.

Ja mam typa w KF, niektóre wątki ignoruję, ale i tak przestałam ostatnio
lubić prk. Ale dzięki KF przynajmniej omija mnie czytanie chorej
"twórczości", produkowanej przez ową osobę. O ile jakiś nadgorliwiec nie
zacytuje.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

4. Data: 2006-07-06 09:29:42

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a) 6/07/2006 9:24:

> [...]
> widzi guana na tej grupie?
> Netykiete ma za nic, przyzwoitosci za grosz... jak dlugo
> jeszcze bedzie taki smietnik na pl.rec.kuchnia?

A widzisz jakiś inny sposób? Nie widzę innego wyjścia jak ignorowanie takich
typów - przecież im chodzi tylko o to, żeby nas wkurzać i prowokować do
pyskówek, nie dawajmy więc tej satysfakcji.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

5. Data: 2006-07-06 10:06:56

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jul 2006 09:24:02 +0200, Lilla napisał(a):

> Naprawde nie ma innego sposobu niz udawac, ze sie nie
> widzi guana na tej grupie?

Takie typy - jak się ich ignoruje - znikają.
Powiedzenie "nie karmić trolla" ma duży sens. Usenetowe pokraki tego typu
żywią się poświęcaną im uwagą. Również wątkiem jak ten. Bez tej uwagi nie
istnieją.

--
Sabina

6. Data: 2006-07-06 10:12:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> [...]
> widzi guana na tej grupie?
> Netykiete ma za nic, przyzwoitosci za grosz... jak dlugo
> jeszcze bedzie taki smietnik na pl.rec.kuchnia?

Nie udawać, naprawdę nie widzieć. Jeżeli ktoś cytuje - też
odfiltrować. Od razu masz więcej czasu i lepszy humor. Nieliczne
cytaty, które przemkną się przez takie sito tylko utwierdzą Cię,
że dobrze zrobiłaś :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2006-07-06 10:40:55

Temat: A małosolne to juz nastawiać czy nie??
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze bedzie taki smietnik na pl.rec.kuchnia?
> To jest chore.
>
> Pozdrawiam i przepraszam, ale nie wytrzymalam.

Bo to jakos tak ogóreczki tanieja coraz bardziej..;)

Marek

8. Data: 2006-07-06 10:45:33

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jul 2006 12:12:51 +0200, Waćpanna lub waćpan Krystyna Chiger,
w wiadomości <news:44ace224$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> odfiltrować. Od razu masz więcej czasu i lepszy humor. Nieliczne
> cytaty, które przemkną się przez takie sito tylko utwierdzą Cię,

Dokładnie. Ja na poczatku używałam prostego !markread, ale teraz już mam
!delete w regule plonkującej. I świat stał się fajniejszy :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

9. Data: 2006-07-06 10:46:42

Temat: Re: A małosolne to juz nastawiać czy nie??
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. wyklikał(a):

> Bo to jakos tak ogóreczki tanieja coraz bardziej..;)

Małosolne to już od dawna - z kwaszonymi bym jeszcze poczekała

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

10. Data: 2006-07-06 19:07:38

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 6 juillet 2006 ŕ 12:12:51, dans <44ace224$1@news.home.net.pl> vous écriviez
:

> [...]
> odfiltrować. Od razu masz więcej czasu i lepszy humor. Nieliczne
> cytaty, które przemkną się przez takie sito tylko utwierdzą Cię,

Osobiscie filtruje posty, odpowiedzi na posty, i odpowiedzi na
odpowiedzi na posty. Dosyc wygodny system.

Ewcia

--
Niesz

AGREST
NIE BADZ TAKA LE_SZ_CZYNA.
co z czereśni??
Pyszne bo (choć?) proste, ale co z białkami?
boczniaki z rusztu