OT (netykieta)

11. Data: 2006-07-06 20:59:20

Temat: Re: OT (netykieta)
Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Osobiscie filtruje posty, odpowiedzi na posty, i odpowiedzi na
> odpowiedzi na posty. Dosyc wygodny system.

Ja mam wygodniejszy - wzruszam ramionami. I tyle. :-)

Ania

12. Data: 2006-07-07 07:38:50

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Ja mam wygodniejszy - wzruszam ramionami. I tyle. :-)

A czy w niektóre dni nie robią Ci się od tego zakwasy? Chyba dość sporo
tego wzruszania, co drugi post ;)

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

13. Data: 2006-07-07 08:16:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 07 Jul 2006 09:38:50 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>A czy w niektóre dni nie robią Ci się od tego zakwasy? Chyba dość sporo
>tego wzruszania, co drugi post ;)

Nie robia, nie robia, ja tez wzruszam, ale hurtem :))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2006-07-07 08:24:51

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Nie robia, nie robia, ja tez wzruszam, ale hurtem :))

Można sobie nieźle rozwinąć muskuły ;)

--
Ania

15. Data: 2006-07-07 09:26:01

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Jul 2006 10:24:51 +0200, aniared napisał(a):

> Można sobie nieźle rozwinąć muskuły ;)

Hm... tak sie zastanawialam jakie cwiczenia przy mojej kontuzji kolana
moglabym wykonywac... Moze powinnam sprobowac tego ;) Przy okazji charakter
bym pocwiczyla bo poki co wkurza mnie niesamowicie zawalanie internetu
dyskusjami z internetowymi pasozytami.

--
Sabina

16. Data: 2006-07-07 14:56:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 07 Jul 2006 10:24:51 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>Można sobie nieźle rozwinąć muskuły ;)

Ja juz mam, moge pokazac za niewielka oplata :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-07-07 15:01:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jul 2006 11:26:01 +0200, Sabina
<sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> wrote:

> [...]
>bym pocwiczyla bo poki co wkurza mnie niesamowicie zawalanie internetu

Znaczy sie pora chyba przyszla na rozwijanie watku dowolnego z
dowolnymi trollam pt "co moj piesek/kotek je dziwnego" Zaczynam -
moj piesek je mrozone frytki, groszek i cala marchew (nie
mrozona) wegetarianskie kosci"), truskawki je tylko pokrojone
drobno. I z uporem maniaka je trawe, ale bardzo wybiorczo, bo
bardzo szcegolowo oglada kazde zdzblo zanim zje, a jak znajdzie
duzo mlodej to je jak krowa. Tak samo dostojnie :P
poza tym je wszystkie jarzyny i prawie wszystkie owoce - na
surowo, ugotowane, mrozone. Byle w malych kawalkach. A ogryzek
MUSI miec ogonek, inaczej pies patrzy na ofiarowadce z wyrzutem ,
od ktorego to wzroku kazdemu glupio sie robi.

Pierz, co dzis do knajpy wloskiej rusza na kolacje
rocznicowo-slubna, wiec ma wychodne z kuchni :P
K.T. - starannie opakowana

18. Data: 2006-07-07 15:56:22

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> Znaczy sie pora chyba przyszla na rozwijanie watku dowolnego z
> dowolnymi trollam pt "co moj piesek/kotek je dziwnego" Zaczynam -

- dołączam się:
Moja Sunia je wszystko. Zwłaszcza to, co "ludzie" przez okna wyrzucą. Byleby
jedzeniem pachniało. Toteż po udławieniu się kością z kurczaka otrzymała w
prezencie kaganiec :-(

> I z uporem maniaka je trawe, ale bardzo wybiorczo, bo
> bardzo szcegolowo oglada kazde zdzblo zanim zje, a jak znajdzie
> duzo mlodej to je jak krowa. Tak samo dostojnie :P

Z tego samego powodu mawiałam, że wychodzę popaść kozę. Przy kępach
ukochanej trawy zdejmowałam kaganiec. Do czasu, dopóki źdźbło nie utkwiło
jej w gardle, i ani w tą, ani w tą. Potem przez miała krwotoki z gardła.
Wykaraskała się z tego, i teraz nie ma już pasienia się. :-(

> Pierz, co dzis do knajpy wloskiej rusza na kolacje
> rocznicowo-slubna, wiec ma wychodne z kuchni :P

Gratulacje, gratulacje...

Ania

19. Data: 2006-07-07 16:20:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message

Tak to jest jak psina chciała się uleczyć, a byla szarpana smyczą, bo pani
nie lubi trawy...

20. Data: 2006-07-07 17:38:31

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to jest jak psina chciała się uleczyć, a byla szarpana smyczą, bo pani
> nie lubi trawy...

Ooooooo, co to, to nie! Pani zawsze stała cierpliwie i czekała, aż koza się
napasie. Koza nie pogryzła trawy i łykała całe źdźbła - i stało się, jak się
stało.

Biegała - i biega - bez smyczy - dlatego w kagańcu. Smycz pani ma w ręku,
nie przypiętą do psa.

Ania

AGREST
NIE BADZ TAKA LE_SZ_CZYNA.
co z czereśni??
Pyszne bo (choć?) proste, ale co z białkami?
boczniaki z rusztu