OT - o chromie do mips

1. Data: 2003-08-27 07:53:24

Temat: OT - o chromie do mips
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przynioslam w koncu i nie zapomnialam. Chrom, ktory mam, nazywa sie
dokladnie tak:
CHROM organiczny 200mcg (GTF) w tabletkach, NATURELL AB Szwecja.
I na listku napisane jest tak:
Dietetyczny srodek spozywczy przeznaczony dla osob doroslych w celu
uzupelnienia niedoborow chromu w organizmie. Preparat polecany jest dla osob
ze sklonnoscia do otylosci. Chrom organiczny odgrywa wazna role w
metabolizmie glukozy (zmniejsza wahania stezenia glukozy we krwi).

Potem sajakies skladniki, masa tabletki (500 mg) i sposob uzycia: jedna
dziennie.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-28 07:34:42

Temat: Re: OT - o chromie do mips
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:biho23$9a9$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Przynioslam w koncu i nie zapomnialam. [chlast]

Dzięki:))
Zapisałam i przy najbliższej wizycie w aptece zaopatrzę się w to
cudeńko:)

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

mikijaże w sklepach?
operacja nosa
plamy po farbowaniu wlosow
jaki balsam ujedrniajacy polecacie ?