AVON chyba do kofeinki...

1. Data: 2003-08-27 08:32:39

Temat: AVON chyba do kofeinki...
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co pamietam, to chyba kofeinka dostaje jakies katalogi o 2 kapmanie
wczesniejsze niz wszyscy. Droga kofeinko, jesli masz juz katalog na kampanie
22/23, to napisz prosze co w nim bedzie. Ja dzis odbieram zamowienie z k. 18
i katalog na 20/21. Jesli masz juz cos pozniejszego, to prosze opisz co w
nim jest.

1. Data: 2003-08-27 12:32:18

Temat: Re: AVON chyba do kofeinki...
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Lomanczyk" napisała:
". Ja dzis odbieram zamowienie z k. 18 i katalog na 20/21."

Hej,
a możesz napisać jakie jest demo w kampanii 20 i 21?
Z góry dzięki
Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-08-27 17:22:56

Od: "Kasia Łomańczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik <e...@p...onet.pl> napisał(a):
> a możesz napisać jakie jest demo w kampanii 20 i 21?
> Z góry dzięki

K.20: Meska woda po goleniu Retrospect 100 ml za 25,90 (regularna 51,90) lub
woda toaletowa tez Retrospect 100 ml za 32,90 (reg. 69,90)
K.21: Trójwymiarowy korektor zmarszczek z linii Anew 30 ml za 44,90 (reg.
79,90) i do niego mozna zamowic bransoletke za 1 zl (reg. 39,90)

1. Data: 2003-08-28 06:44:44

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Łomańczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:biipdg$jgs$1@inews.gazeta.pl...
> K.21: Trójwymiarowy korektor zmarszczek z linii Anew 30 ml za 44,90 (reg.
> 79,90) i do niego mozna zamowic bransoletke za 1 zl (reg. 39,90)

Tak sie wtrace: ten korektor to krem czy taki sztyft, jak juz jest dostepny
w katalogu?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-28 06:56:07

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak sie wtrace: ten korektor to krem czy taki sztyft, jak juz jest
dostepny
Krem, tylko sie tak gupio nazywa ;)
To pierwszy kosmetyk z linii dermokosmetycznej z Avonu. Ale chyba bardziej
do cery dojrzalej...

OT - o chromie do mips
mikijaże w sklepach?
operacja nosa