L'Oreal Colour Juicy

1. Data: 2003-08-27 09:37:21

Temat: L'Oreal Colour Juicy
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio bylo duzo o blyszczykach do ust, ale wczoraj wpadł mi w łapki
L'Oreal Colour Juicy. Cudny błyszczyk, owocowy, w tubce (bardzo
przypominajacy Juicy Tubes Lancome). Jest boski! Niestety nie wiem
gdzie został zakupiony, gdyz byla to probka, ktora moja 9 letnia
kuzynka dostala od kogos.
Zaczelam sie zastanawiac, czy widzialm go w jakims sklepie, ale nie
przypominam sobie. Czy to jest wogole w Polsce do kupienia???
Widzialam na Allegro, ale dziwne kolory były...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-27 09:41:38

Temat: Re: L'Oreal Colour Juicy
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-27 11:37:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Blancanieves* skreślił te oto słowa:

> [...]
> przypominam sobie. Czy to jest wogole w Polsce do kupienia???
> Widzialam na Allegro, ale dziwne kolory były...

Do kupienia. Ja to w Sephorach widziałam.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-27 09:53:05

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:12s5rf3p3dqq$.dlg@Lia.pyry.net...
| Do kupienia. Ja to w Sephorach widziałam.

Tak??? WIELKIE dzieki Lia!!! Cos czuje, ze sie wybiore do Sephory.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-27 14:05:23

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-27 11:53:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Blancanieves* skreślił te oto słowa:

> Tak??? WIELKIE dzieki Lia!!! Cos czuje, ze sie wybiore do Sephory.

To daj znac potem jak sie uzywa :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-27 14:45:15

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To daj znac potem jak sie uzywa :)

fantastycznie!!!! ja wygralam morelowy w konkursie "twojego stylu", ale juz
wiem, ze jak sie skonczy, to kupie nastepny. ten kosmetyk NAPRAWDE zaskuguje
na tytul "doskonalosc roku":)

1. Data: 2003-08-27 17:50:35

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na tytul "doskonalosc roku":)

> Z ciekawości ile kosztuje? I jaka jest jego pojemność? i ostatnie pytanie
czy nie wysusza ust? Mam błyszczyk L'Oreal Glam shine i troche mi wysusza
usta.
Dzieki i pozdrawiam

1. Data: 2003-08-27 18:53:20

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> czy nie wysusza ust? Mam błyszczyk L'Oreal Glam shine i troche mi wysusza
> usta.

w sephorze bodajrze 85 zl, wiec warto poczekac na okazje z bezlowki lub
allegro. absolutnie nie wysusza ust i nie jest tez zbyt ciezki. nadaje
piekny bardzo delikatny kolor (ten moj-morelowy, inne np. sliwkowy - moga
byc bardziej mocne). a pachnie i smakuje tak, ze naprawde trudno sie
powstrzymac przed zjedzeniem:)

1. Data: 2003-08-27 19:21:30

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> w sephorze bodajrze 85 zl, wiec warto poczekac na okazje z bezlowki lub
> allegro.

to chyba mowisz o lancome juicy tubes, a nie l'orealu color juicy.

--

Pismo dla ludzi, ktorzy graja...
http://www.gbmore.pl

1. Data: 2003-08-27 19:42:48

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> to chyba mowisz o lancome juicy tubes, a nie l'orealu color juicy.

no popatrz - rzeczywiscie:)))) sroki, ale jestem zakrecona:)))))

AVON chyba do kofeinki...
OT - o chromie do mips
mikijaże w sklepach?
operacja nosa