twarde piety

1. Data: 2003-08-27 11:07:40

Temat: twarde piety
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pielęgnujecie swoje piętki drogie Panie, żeby nie mieć twardych i popęka
nych.

1. Data: 2003-08-27 11:11:24

Temat: Re: twarde piety
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K"
> Jak pielęgnujecie swoje piętki drogie Panie, żeby nie mieć twardych i popęka
> nych.
Mój sposób: nałożyć grubą warstwę Epikremu, założyć skarpetki i iść spać.
Rano jest się posiadaczką pięt niczym niemowlęce :)
Asia

1. Data: 2003-08-27 11:15:38

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena_K wrote:

> Jak pielęgnujecie swoje piętki drogie Panie, żeby nie mieć twardych i popęka
> nych.

raz na miesiac chodze na pedicure, codziennie uzywam kremu nawilzajacego
do stop (scholl), dwa razy w tygodniu robie peeling, w pozostale dni
lekko tre piety pumeksem.

--

Pismo dla ludzi, ktorzy graja...
http://www.gbmore.pl

1. Data: 2003-08-27 11:33:53

Temat: Odp: twarde piety
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu a gdzie mozna kupić ten Epikrem i ile kosztuje?

Użytkownik AsiaS <a...@n...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bii3ks$91$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-08-27 11:36:53

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K"
> Asiu a gdzie mozna kupić ten Epikrem i ile kosztuje?
W hipermarketach i aptekach, tak gdzieś w okolicach trzech złotych.
Asia

1. Data: 2003-08-27 14:46:58

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mój sposób: nałożyć grubą warstwę Epikremu, założyć skarpetki i iść spać.
> Rano jest się posiadaczką pięt niczym niemowlęce :)

fajny sposob, ale niestety nie na lato - ja bym sie ugotowala w upalne
letnie noce w skarpetkach na nogach...a wlasnie w lato o stopy trzeba dbac
szczegolnie - wymeczone sa piaskiem plazowym itp.....

1. Data: 2003-08-27 14:52:09

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena"
> fajny sposob, ale niestety nie na lato - ja bym sie ugotowala w upalne
> letnie noce w skarpetkach na nogach...a wlasnie w lato o stopy trzeba dbac
> szczegolnie - wymeczone sa piaskiem plazowym itp.....
Cieniutkie skarpetki, nagie ciało, bez żadnego przykrycia, wiatraczek
włączony koło łóżka, okna szeroko otwarte - i jakoś mi owe skarpetki
nie przeszkadzają :)
Asia

1. Data: 2003-08-27 15:43:13

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> fajny sposob, ale niestety nie na lato - ja bym sie ugotowala w upalne
> letnie noce w skarpetkach na nogach...

Ooo...a gdzie mieszkasz że są jeszcze upalne noce? Dziś we wrocku to nawet
dzień nie jest ciepły (a co dopiero upalny) a już nie mówię o nocy kiedy
temperatura spada do 10-15 st. ;-/

Pozdro
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-08-27 18:55:05

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ooo...a gdzie mieszkasz że są jeszcze upalne noce? Dziś we wrocku to nawet
> dzień nie jest ciepły (a co dopiero upalny) a już nie mówię o nocy kiedy
> temperatura spada do 10-15 st. ;-/

ja nie pisalam o dzis ale o lecie wogole. napisalam, ze latem stopy
szczegolnie potrzebuja opieki, latwiej sie wysuszaja i pekaja. i ja latem
nie jestem w stanie spac w skarpetkach, a juz wersja ja cala naga i skarpy
na nogach - malo sexi:))) poczekac z ta metoda do zimy:) tak samo zreszta
mozna dbac o dlonie.

1. Data: 2003-08-27 19:26:59

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na nogach - malo sexi:))) poczekac z ta metoda do zimy:) tak samo zreszta

Ano, ale ja już chyba nie będe czekać do zimy. Dzisiaj spokojnie zapakuje
stopy na noc do skarpetek i na pewno sie nie przegrzeje, brrr.... Mam
nadzieje ze to jeszcze nie koniec lata i jeszcze przed nami choć kilka
upalnych nocy...

Pozdrawiam
Ania

--