Wyrwane włosy :((( Czy i kiedy odrosną?

1. Data: 2003-08-27 11:30:31

Temat: Wyrwane włosy :((( Czy i kiedy odrosną?
Od: "beaviso" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam taki drobny problem: Straciłem "garść" wyrwanych włosów z przodu głowy.
Jakoś udaje się to zamaskować innymi, ale placek 3 x 3 cm jest. Na nim tylko
krótsze włoski, których siła wyrywająca nie chwyciła.
Pytanka:
- czy wyrwane "na chama" włosy odrosną???
- jakie preparaty można zastosować w tym przypadku, żeby szybciej ujrzeć
upragnionego jeżyka w tym miejscu?

dzięki i pozdr,

PS> Noszę długie włosy, jak na faceta nawet bardzo długie. Problemów z
łysieniem nie mam. Czupryna bardzo gęsta (no teraz lokalnie przerzedzona ;)

1. Data: 2003-08-27 11:38:30

Temat: Re: Wyrwane włosy :((( Czy i kiedy odrosną?
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beaviso" <
> Pytanka:
> - czy wyrwane "na chama" włosy odrosną???

Wierz mi, gdyby nie odrastały to dla większości kobiet byłoby
zbawieniem. W końcu jakaś skuteczna metoda pozbycia się
włosków. A tu żadna chemia, laser nawet nie pomagają
za pierwszym czy drugim razem.
Asia

1. Data: 2003-08-27 13:05:28

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zbawieniem. W końcu jakaś skuteczna metoda pozbycia się
> włosków. A tu żadna chemia, laser nawet nie pomagają

witam
chodzi o wyrwane włosy na głowie więc lepiej byłoby gdyby jednak odrosły,nie
chodzi o owłosienie na nogach.
p.

1. Data: 2003-08-27 14:31:18

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana"
> chodzi o wyrwane włosy na głowie więc lepiej byłoby gdyby jednak odrosły,nie
> chodzi o owłosienie na nogach.
Włosy odrastają wszędzie, wiadomo że na głowie lepiej żeby odrosły,
zdaje się że nie zrozumiałaś porównania ;)
Asia

1. Data: 2004-05-25 10:29:48

Od: "Goluch" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć mam do Ciebie gorące pytanie. Nie wiem czy twój e-mail jest jeszcze
aktualny ale nieważne.
Mam ten sam problem co Ty w zeszłym roku.
Wyrwałem sobie wiertarką sporą ilość włosów z boku głowy.
Wyglądam naprawde komicznie, chodzę w czapce itp.
Bardzo interesujem mnie jak Ty sobie z tym poradziłeś? Czy długo czekałeś
lub czekasz? Może używasz jakiś środków ?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam Tomek.

1. Data: 2004-05-25 17:57:20

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrwałem sobie wiertarką sporą ilość włosów z boku głowy.
> Wyglądam naprawde komicznie, chodzę w czapce itp.

ojoj...to musiało strasznie boleć:(((((((
może zamiast chodzić w czapce obetnij się na króciótko?
współczująca kroofka

twarde piety
L'Oreal Colour Juicy
AVON chyba do kofeinki...