[OT] tym którzy jutro zdają....

1. Data: 2004-07-01 21:07:19

Temat: [OT] tym którzy jutro zdają....
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie.....
Tym którzy jutro zdają..... na medycynę, życzę powodzenia. Egzamin da się
przeżyć (oj dawno to było, dawno.....). Na studiach będzie ciężko.... ale i
satysfakcja z wykonywanego zawodu będzie ogromna. Realizujcie swoje
marzenia.
Powodzenia i trzymam kciuki!!!
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

2. Data: 2004-07-01 23:17:54

Temat: Re: [OT] tym którzy jutro zdają....
Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 1 Jul 2004 23:07:19 +0200, na pl.sci.medycyna, C.Jola napisał(a):

> [...]
> przeżyć (oj dawno to było, dawno.....). Na studiach będzie ciężko.... ale i
> satysfakcja z wykonywanego zawodu będzie ogromna. Realizujcie swoje

Biedactwa nie wiedzą co ich czeka...

3. Data: 2004-07-02 08:45:08

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:cc1u8r$9jn$1@news.onet.pl:

(...)
> Powodzenia i trzymam kciuki!!!

Dolaczam sie...
Apropo ma ktos testy z ochrony srodowiska? (biol+gegra) bo ja mam z
zeszlego roku (lubelskie) ale przydalyby mi sie z innych wojewodztw. Jesli
by ktos mial to prosze o kontakt na priv.
W necie nie moge znalezc ;(((

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-07-02 20:43:22

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik C.Jola napisał:
ale i
> satysfakcja z wykonywanego zawodu będzie ogromna.

...ech, szkoda że satysfakcja finansowa nie idzie z nią w parze...

ps. materialistką nie jestem ale... ;)

pozdrawiam - kinga

5. Data: 2004-07-07 11:45:07

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powodzenia i trzymam kciuki!!!

Przydało się :)
Drżyj AM, bo w październiku nadciagam :)))

Pzdr.
M.

6. Data: 2004-07-07 11:57:25

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przydało się :)
> Drżyj AM, bo w październiku nadciagam :)))
Gratulujemy.
Idziesz falą, czy regulaminowo?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

7. Data: 2004-07-07 12:02:55

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulujemy.
> Idziesz falą, czy regulaminowo?

A dziękuję, dziękuję i nie posiadam się ze szczęścia :)))

A to drugie pytanie jak mam rozumieć? :>

Pzdr.
M. - która nie ma co z sobą zrobić, bo ją nosi (tak to jest jak człowiekowi
pozwalają sie nie uczyć).

8. Data: 2004-07-07 19:36:00

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> M. - która nie ma co z sobą zrobić, bo ją nosi (tak to jest jak człowiekowi
> pozwalają sie nie uczyć).

A dlaczego się nie uczyć? Na przykład taki obojczyk i łopatka na pierwsze
zajęcia z anatomii (pytają!!!) - przyda się jak znalazł. ;-)))
Ale mimo wszystko - gratuluję i miłych wakacji!
Pozdrowienia!
daśka

9. Data: 2004-07-07 20:06:49

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Serdeczne gratulacje!!

> M. - która nie ma co z sobą zrobić, bo ją nosi (tak to jest jak
człowiekowi
> pozwalają sie nie uczyć).

Korzystaj z wakacji !!
Spokojnie, jeszcze będziesz miała dosyć tej nauki... :P.
Poczekaj do piewszych zajęć z anatomii - to jak kubeł zimnej wody na
głowę.... (szczególnie, jeśli nie uczyłaś się łaciny w liceum) ;).

I z ciekawości - która AM ??
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

10. Data: 2004-07-07 22:19:33

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne gratulacje!!

Dziękuję :)))

> [...]
> Poczekaj do piewszych zajęć z anatomii - to jak kubeł zimnej wody na
> głowę.... (szczególnie, jeśli nie uczyłaś się łaciny w liceum) ;).

Jak na razie to chyba jeszcze jestem w szoku poegzaminacyjnym ;)

> I z ciekawości - która AM ??

Academia Medica Bydgostiensis :)

> Jola

Madzia - szczęśliwa, przerażona i napakowana wulkanem emocji, przeróżnych.

ryzyko nowotworowe przy przyjmowaniu hormonów
zastrzyk p/tężcowy
Uraz kolana - "przesilenie" - pomocy!
prosba o stronke z lekami
wilka kora [?]