OT w mojej kuchni ;))

1. Data: 2002-08-31 10:13:18

Temat: OT w mojej kuchni ;))
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziwny dzis dzien.., nic mi sie nie chce...
Na obiad podam.. arbuza... :))))) Czasami przydaje sie takie OT w kuchni..
Na wiecej pracy mnie dzis nie stac.., moja polowka zaaprobowala.., baaa..musial.
Dobrze, ze synek u babci...

pozdrawiam w upale,
KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-08-31 10:42:49

Temat: Re: OT w mojej kuchni ;))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Aug 2002 12:13:18 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>Na wiecej pracy mnie dzis nie stac.., moja polowka zaaprobowala.., baaa..musial.

tu upalu nie ma, jest tak przyjemnei, w sam raz, ale ja dla
odmiany jestem znow za slomiana wdowe, Kasia sie odgraza, ze
keidys wroci dzis do domu (zdaje mi sie, ze tylko dlatego, ze
jutro dosc wczesnie zaczyna prace i wyludzila ode mnie podwozke
do roboty - rudno jej sie dziwic, ja autem 15 minut, ona
autobusem/metrem/autoobusem prawie 1 1/2 godz, a do roboty idzie
na 10 rano...). wiec u nas dzis w chraketerze posilkow:
- maliny z jogurtem
- krakersy z pasztetem, jak juz kniecznie trzeba
- paj kokosowy ( w piecu - juz aromat sie roznosi na cale
saisedztwo).
arbuza tez bym zjadla, ale juz mi sie nie chce jechac do sklepu
znow.

bardzo dobry pomysl z tym arbuzem..duzy on?....moze wpadne? :))))

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-31 13:00:44

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> - krakersy z pasztetem, jak juz kniecznie trzeba

:))))))) swietny pomysl, szkoda, ze juz wepchnelismy arbuza - pojechalismy
kupic i juz teraz jest po nim.., no prawie..

> - paj kokosowy ( w piecu - juz aromat sie roznosi na cale
> saisedztwo).

oj, jak fajnie.., tez chetnie bym wciela, ALE ODCHUDZAM SIE ;-((
a arbuz to malo kalorii, a zimny i slodziutki - wspanialy...

> arbuza tez bym zjadla, ale juz mi sie nie chce jechac do sklepu
> znow.
>
> bardzo dobry pomysl z tym arbuzem..duzy on?....moze wpadne? :))))

Czuje sie zaszczycona!
A on.., hmmm... duzy.., byl.. ;)) ale cwiare ostatnia moge starannie opakowac i
w lodowke, coby na swiezosci nie stracil. O ktorej bedziesz?

KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-08-31 13:45:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czuje sie zaszczycona!
>A on.., hmmm... duzy.., byl.. ;)) ale cwiare ostatnia moge starannie opakowac i
>w lodowke, coby na swiezosci nie stracil. O ktorej bedziesz?
>
>KamilaK./stonsik

a tak, jakos zaraz ;))) juz odpalam mietle

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-31 20:01:52

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a tak, jakos zaraz ;))) juz odpalam mietle

A czym ja dopalasz / benzynka, gaz, duszona cebulka / ..? ;))
Z mojej diety nici - wracajac z dzialki odwiedzilismy znajomych.
Dobra byla ta szarlotka.......

KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-08-31 21:29:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Aug 2002 22:01:52 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

>A czym ja dopalasz / benzynka, gaz, duszona cebulka / ..? ;))
>Z mojej diety nici - wracajac z dzialki odwiedzilismy znajomych.
>Dobra byla ta szarlotka.......
>
>KamilaK./stonsik

mietla odpala na...zyczenie i zaklecie, hehehe

a z dzialki trzeba bylo biec na piechote (?)

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-02 13:41:55

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a z dzialki trzeba bylo biec na piechote (?)

Trwaloby to troszku......
a zeby nie bylo OT, pragne powiedziec, ze dzisiaj jeszcze nic nie jadlam, bo
moje dziecko poszlo pierwszy raz do przedszkola, to, co sie tam dzialo, to
koszmar, do domu dotarlam cala splakana, a placz dzieci, w tym mojego
najbardziej - slyszalam przez kilka godzin...
Oczywiscie odebralam Go przed lezakowaniem... Szkoda, ze w wielu przedszkolach
jest jeszcze PRL..., zeby nie mozna bylo pobyc z dzieckiem zanim sie tam
zaaklimatyzuje, to jakas paranoja..

KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-09-02 17:33:15

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

/ciach/

Aaaa.., jeszcze dodam, ze w niedziele u tesciowej byly pierozki ruskie, ale
zamiast zwyklego sera bialego dodala tego serka zrobionego jak ogoreczki - tego
w koperku i czosnku / pisalam o tym juz /. Fantastyka.......

KamilaK./stonsik/ dieta.., dieta wiec zjadlam tylko 2 szt., ale wczesniej je
dlugo wachalam (wonchlam ;)) zeby oszukac zolondek...

Z czego powstaje mascarpone?
archizowanie przepisów
"bigos" z kabaczkow
my to nazywamy 'balast' (P)