Obicie drzwi wejsciowych skajem lub derma

1. Data: 2005-09-22 13:26:33

Temat: Obicie drzwi wejsciowych skajem lub derma
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam drewniane - sosnowo-bukowe - drzwi wejsciowe, problem w tym ze na
plycinach ulatuje mi cieplo, ogolnie klatka schodowa jest dosc zimna (nie
ma ogrzewania) i do tego kazdy dzwiek sie przedostaje... kiedys pamietam
(nie koniecznie czasy PRLu) jak ludzie glownie na blokowiskach od wewnatrz
obijali drzwi derma, skajem (a moze i skora?) a pod spod dawali gabke... to
swietnie wygluszalo oraz ocieplo

czy w okolicach Wroclawia znajde dzis kogos, firme lub wykonawce ktory robi
cos takiego i za ile?

A moze jest jakas inna alternatywa niz to co wyzej opisalem z obiciem -
nowych drzwi nie zamierzam tymczasem kupowac

2. Data: 2005-09-22 13:53:07

Temat: Re: Obicie drzwi wejsciowych skajem lub derma
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Sep 2005 15:26:33 +0200, osobnik Ormianin naskrobał co
następuje:

> [...]
> swietnie wygluszalo oraz ocieplo
>
> czy w okolicach Wroclawia znajde dzis kogos, firme lub wykonawce ktory robi

sam to zrobisz - kupisz gotowe obicie za ~50zł w Castoramie, i albo na
gwoździki (są w zestawie), albo kup zszywacz tapicerski - jakiś krzak za 10
zł ci wystarczy... 2 godziny roboty a jaka satysfakcja...

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

3. Data: 2005-09-22 15:08:07

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam korek - ogromny wybor (kolory, faktur, grubosci) jest w Domarze na
Braniborskiej. sprzedawca doradzi Ci, ktory korek jest do takich celow
najlepszy.
Darecka

4. Data: 2005-09-22 16:26:53

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danny wrote:
> sam to zrobisz - kupisz gotowe obicie za ~50zł w Castoramie, i albo na
> gwoździki (są w zestawie), albo kup zszywacz tapicerski - jakiś krzak za 10
> zł ci wystarczy... 2 godziny roboty a jaka satysfakcja...

Dzis widzialem w Castoramie (Warszawa) taki zestaw 200cm x 95cm (o ile
dobrze pamietam) za ok. 35 zl; w komplecie byly nawet gwozdzie. Do
wyboru conajmniej 4 wzory/barwy.

--
Filip.

Specjalista od drzwi i okien
Czy tynk na ścianach jednowarstwowych (np. Porotherm 44) pęka ?
takie male,drobne pytanko..o spray do lazienki + wydajnosc ;(
'bezpieczna' i bezpieczna odleglosc od linii wysokiego napiecia
Materace z Macro