Obieraczki.

1. Data: 2011-10-22 19:48:03

Temat: Obieraczki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie i polecacie?
Chodzi mi o szczelinowy nożyk, ostry, cienko obierający, z gładkim (z
ząbkowanym mam dobrą) ruchomym ostrzem, z pałąkowatym mocowaniem ostrza,
żeby obierki się nie blokowały...
Miałam obieraczkę Pedrini lata całe, ale już przyszedł na nią koniec.
Niby są takie w Allegro, ale może jest coś lepszego? - zanim kupię,
chciałabym skonsultować się z użytkownikami różnych innych :-)

--
XL

2. Data: 2011-10-22 20:11:09

Temat: Re: Obieraczki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2011 21:48:03 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> żeby obierki się nie blokowały...
> Miałam obieraczkę Pedrini lata całe, ale już przyszedł na nią koniec.

Tzn nie ma - bo sa tylko z ząbkowanym ostrzem :-(((

> ale może jest coś lepszego? - zanim kupię,
> chciałabym skonsultować się z użytkownikami różnych innych :-)

j.p.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

3. Data: 2011-10-22 20:26:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2011 22:11:09 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tzn nie ma - bo sa tylko z ząbkowanym ostrzem :-(((

> j.p.

Nadal ciekawa opinii o waszych obieraczkach, znalazłam to, czego szukałam,
opinie są w necie wspaniałe:
https://luxfood.pl/p/23377/oxo-obieraczka-do-ziemnia
kow-prosta-1-szt
A przy okazji... :
https://luxfood.pl/k/non-food-sprzety/non-food-asort
yment/pokrywki-i-gumy-do-zamykania-sloikow
Bomba, co?
:-)

4. Data: 2011-10-22 21:08:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 22:26, Ikselka pisze:

> Nadal ciekawa opinii o waszych obieraczkach, znalazłam to, czego szukałam,
> opinie są w necie wspaniałe:
> https://luxfood.pl/p/23377/oxo-obieraczka-do-ziemnia
kow-prosta-1-szt

Ja tam nie wiem, ale u mnie oblatuje taka zwykła obieraczka i jest ok:

http://www.frito.pl/Dom_i_ogrod/Akcesoria_kuchenne/O
bieraczki/Skrobak_do_ziemniakow_PRESIDENT,3415.html?
utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=201
1-10&utm_content=3415#nclid=369153cb7142469b38143771
e5fad3aa

Ewa

5. Data: 2011-10-22 22:02:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-22 23:08, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=201
1-10&utm_content=3415#nclid=369153cb7142469b38143771

A ja jestem prawdziwie tradycyjna. Używam noża.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

6. Data: 2011-10-22 23:09:43

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.10.2011 00:02, Qrczak pisze:

> A ja jestem prawdziwie tradycyjna. Używam noża.

Ha! Ja też :D

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

7. Data: 2011-10-23 08:50:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> [...]
1-10&utm_content=3415#nclid=369153cb7142469b38143771
e5fad3aa

> A ja jestem prawdziwie tradycyjna. Używam noża.

Ja już nie umiem;-)
Mam Bornera, dostałam w pakiecie z szatkownicą, fajny jest, ma ciekawe
wichajstry do wydłubywania oczek i usuwania gniazd nasiennych z jabłek, ale
się "wyciął" i obiera teraz za grubo. Mam też takie made in China, zakupione
na targu za jakies 2,5, , można trafić na całkiem porządne.
J.

8. Data: 2011-10-23 13:40:41

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 21:48, Ikselka pisze:
> [...]
> Niby są takie w Allegro, ale może jest coś lepszego? - zanim kupię,
> chciałabym skonsultować się z użytkownikami różnych innych :-)

Zainteresuj się obieraczkami z ostrzami ceramicznymi, one trzymają ostrość bardzo
długo, tylko
trzeba na nie uważać znacznie bardziej niż te z metalowymi ostrzami - głównie podczas
mycia.

Ja miałem do niedawna obieraczkę którą dostałem gratis z szatkownicą Boernera, ona
miała bardzo
drobne ząbki - i od tamtej chwili używam tylko takich, o ile komuś nie przeszkadzają
mikroskopijne
rowki na obieranym produkcie to polecam. Ząbkowane ostrze ma tą zaletę że trzyma
ostrość
nieporównywalnie dłużej niż gładkie.

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna

www.sigmeo.pl / k...@s...pl
NIP 622-276-68-17 REGON 301772480 KRS 0000389386

9. Data: 2011-10-23 13:42:57

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-23 10:50, krys pisze:
> [...]
> się "wyciął" i obiera teraz za grubo. Mam też takie made in China, zakupione
> na targu za jakies 2,5, , można trafić na całkiem porządne.

Ja również byłem (niestety, kilka dni temu zaginęła) użytkownikiem tej obieraczki, a
te dodatkowe
wypustki oraz miniaturowa tarka do czosnku były po prostu genialne... Prócz tego po
ponad roku(!)
użytkowania była ostra, i nie sprawiało problemów obieranie nawet pomidorów... Co nie
uda się nawet z
perfekcyjnie ostrą obieraczką z gładkim ostrzem

10. Data: 2011-10-23 13:46:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

vcore wrote:

> [...]
> nie sprawiało problemów obieranie nawet pomidorów? Co nie uda się nawet z
> perfekcyjnie ostrą obieraczką z gładkim ostrzem

A ktora to tarka do czosnku? Bo może masz inny model?
Na obieranie pomidorów nie wpadłam, bo albo sa ze skórką, albo sparzone -
wtedy skórka sama odłazi:-)
J.

ciasto drożdżowe z... dynią :-)
Kuwertura.