Obniżanie ocen za rozmowę

261. Data: 2006-09-27 23:58:17

Temat: Re: Obniżanie ocen za rozmowę
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:efem19$2ns2$1@news.mm.pl...

> Ale skąd wzięłaś ten fragment, bo nie mam pojęcia.

od Szpilki :)

> Zresztą mniejsza z tym, bo przecież napisałam, że obaj mieli już
> pokończone klasówki, więc o jakiej odpowiedzi zdobytej bez posiadania
> wiedzy piszesz wyżej?

a skad pani miala wiedziec, ze mieli skonczone??

iwon(k)a

262. Data: 2006-09-27 23:59:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Nawet nigdy o takich nie słyszałaś??

no nie.

> Na maturze za Twoich czasów też nie
> podpowiadali, nie udawali, że nie widzą fruwających ściąg? I nie rozważam
> tej chwili etycznej strony tego zagadnienia, tylko sam fakt istnienia.

tzn matura i owszem, ale mialam wrazenie, ze oni o swoje tylki sie bali wiec
jakoby nam pomagali zeby nie wyszlo, ze nie ucza. ech ta etyka....

iwon(K)a

263. Data: 2006-09-28 00:00:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:efefg3$1dbs$1@news.mm.pl...

> Mądre kary można zrozumieć.
> Głupie faktycznie nie podobają się nikomu i rodzą bunt.
> To tak, jak w wychowaniu dziecka.

ja tam mysle, ze zawsze pierwsza rekacja na kare, nawet zasluzona jest bunt
a na pewno niezadowolenie.

iwon(k)a

264. Data: 2006-09-28 00:02:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:efeleo$2cq0$1@news.mm.pl...

> Choćby po to, by zrozumieć sytuację koliko.

sytuacja koliko to sytuacja, w ktorej nie znam wersji drugiej stroy i od
roadzica z gatunku "~helikopter".

> A co ma jedno do drugiego?

no rachunek prawdopodobienstwa....ten tego...

> Jeśli w swoim życiu nie spotkałam żadnego złodzieja, to jest duża szansa,
> że jest ich mało na świecie?

calkiem mozliwe, ze wiecej tych uczciwych.

iwon(k)a

265. Data: 2006-09-28 00:04:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:efelar$2c8d$1@news.mm.pl...

> Ale_upublicznia się_ją!

no i dziala od wprowadzenia w trakcie czynu tez.

> Nikt nie zmienia reguł prawa i nikomu o tym nie mówi.

tu nic nie zostalo zmienione. czy pani powiedziala dzieciom, ze moga
rozmawiac??

> To, że ktoś jest gapa i nie śledzi zmian w prawie, to faktycznie jest jego
> winą.

to inna sprawa. choc tez moze dotyczyc dzieci, ktore nie pamietaja co sie do
nich mowi.

> To, że dziecko nie wie, że pani ma jakieś swoje zasady (bo nie powiedziała
> tego dzieciom - inaczej nie "upubliczniła" ich), nie jest jego winą.

tez moze byc jak Harun napisala.

> A to już nie mój problem, że trudno Ci się zgodzić z faktami.

ale to tez nie moj problem. jak ktos chce byc gapa to jego wina.

iwon(K)a

266. Data: 2006-09-28 00:10:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest to niezgodne z przepisami. Rozporządzenia mówią jasno, że zachowanie
> ucznia nie może mieć wpływu na ocenę z przedmiotu.

co za totalna bzdura.......

iwon(K)a

267. Data: 2006-09-28 00:12:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szerr" <s...@g...peel> wrote in message

> Elżbieto, czemu to powtarzasz, kiedy to nieprawda?

juz mi lepiej, bo sie przestraszylam :)

iwon(K)a

268. Data: 2006-09-28 00:22:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> To poczekaj, na zebraniu "przedstawią" Wam( rodzicom) zarzuty...
> Identyczną sytuację przerabiałam... Jedyna nadzieja w reformowalnych
> nauczycielach.

albo rodzicach....

iwon(K)a

269. Data: 2006-09-28 00:27:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"oshin" <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> wrote in message
(...)
> - głosy o tym, co ma robić 10letnie dziecko, gdy napisze klasówkę i czemu
> nie może rozmawiać/czytać/rysować etc. uważam za dziwne - nie mam
> 10letniego dziecka, ale ze swojego dzieciństwa pamiętam, że nawet jak
> oddało się klasówkę wcześniej, to potem po prostu siedziało się po cichu w
> ławce czekając aż inni skończą, nie sądzę, żeby to był dramatyczny
> problem,
> no chyba, że mały geniusz kończy klasówki 5 minut po rozpoczęciu lekcji,
> wtedy faktycznie warto na zebraniu zasugerować, że może on mógłby jakoś
> konstruktywnie spędzić lekcję

o rany jak to dobrze, ze to napisalas, bo sie balam, ze swiat zwariowal.
tez mi sie zdaje, ze rozpaczliwy tekst " to co ma zrobic Tomek kiedy
wczesniej
skonczy klasowke, nudzic sie?" z deczka mnie rozbroil i jakos w oczach
mialam obraz lekko rozhisteryzwoanej mamy, ktorej dziecko skrzywdzono i ma
zamiar leciec do szkoly. kiedy rozwiazanie oczywiste "nie przeszkadzaj innym
kiedy jeszcze pisza klasowke" do glowy nie przyjdzie tylko "Zeby mojemu
dziecku sie nie nudzilo przez nastepne 5 min"......pomijam juz kwestie
obnizenia oceny, bo widze ze to jest w tym wszystkim najwazniejsze, a nie np
to ze gadaniem przeszkdza kolegom.....

iwon(k)a

270. Data: 2006-09-28 00:32:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Szułakiewicz" <y...@g...pl> wrote in message
(...)

> /Ufff... Jeżeli doczytaliście aż tutaj, to dziękuję!/

doczytali i zgadzaja sie w wiecej niz 100%

iwon(k)a

problemy z czytaniem
dwa tygodnie na poprawę
Wszystko jest 'głupie'