Obrazek batalistyczny

1. Data: 2022-05-11 03:53:08

Temat: Obrazek batalistyczny
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2022-05-11 11:14:37

Temat: Re: Obrazek batalistyczny
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jeśli nadal będzie im grać
> jak propagandy instrument
> znajdzie się ktoś kto może się stać
> okrętu tego Neptunem
>
> W sprawach honoru na dnie jest już
> dawno - gros na to dowodów
> Jak nie zawróci z tych grząskich mórz -
> w dno to zapuka od spodu!

Zgodnie z art. 190 § 1 k.k.: Kto grozi innej osobie popełnieniem
przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba
wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega
grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

3. Data: 2022-05-11 12:36:42

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2022 o 11:14, XL pisze:

> [...]
> wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega
> grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

To nie ty groziłaś mi (nie pierwszy raz zresztą) ostatnio ogoleniem na łyso?

Masz szczęście, że nie wzbudziłaś.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj

4. Data: 2022-05-11 18:12:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 11:14:39 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
> wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega
> grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

To jest utwór poetycki Iksi.
Nie chodzi o groźbę przemocy, ale "trafienie i zatopienie" ciebie w sensie
metaforycznym.
Zasłużoną demaskację i pogrążenie Twojej reputacji.
Nie pozdrawiam. Jakub.

5. Data: 2022-05-11 18:31:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> To jest utwór poetycki Iksi.

W twoim pojęciu. W moim - taki sam ,,poetycki", jak hajli-hajlo.

?

> Nie pozdrawiam. Jakub.

Nie stać cię.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-05-11 19:24:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 18:31:32 UTC+2 XL napisał(a):
> Nie stać cię.

Ale Wolanda stać. Nie wiem,. ile lat będziesz musiała czekać na twój osobisty "seans
czarnej magii i jej zdemaskowanie", ale z natury on kiedyś i tak nadejdzie. Annuszka
już rozlała olej.

7. Data: 2022-05-11 20:32:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobisty "seans czarnej magii i jej zdemaskowanie", ale z natury on
> kiedyś i tak nadejdzie. Annuszka już rozlała olej.

A czyja głowa się tym razem pierwsza potoczy, tego nawet twój Woland nie
wie. Buszuje z ekipą po Moskwie wciąż, jak niegdyś, albo i lepiej, więc i
oleju tym razem może zabraknąć... Tylko Bóg ma dosyć oleju - a jak go użyje,
tylko On wie. I czyje na wierzchu też.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

Ocalony.
Lewactwo siedzi w kredytach...
Słuszne WON ,,inżynierom i informatykom"!
Dziwny ten ukraiński prezydent.
Oblany krwią.