Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

81. Data: 2019-03-20 20:15:12

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neomarksizmem
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-20 19:48, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
Psychopathia sexualis" to oczywiście, że Krafft-Ebing poszedł za daleko,

pseudohomoseksualizmie, który dosadnie określa także jako pederastię.

> PS. Z tegoż wydania szanownym państwu Xiężom i dzisiaj pod rozwagę sekcya:
> Sprośność z osobami nie mającymi lat 14-tu - Znieważenie, s. 228-230

A ten to kiedy się wyświęcił?

https://www.youtube.com/watch?v=cPYm9B707Qc

82. Data: 2019-03-20 20:55:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-20 o 19:48, Jakub A. Krzewicki pisze:

Psychopathia sexualis" to oczywiście, że Krafft-Ebing poszedł za daleko,

homoseksualistach
obecne

Niestety.
Niektórzy zatrzymali się mentalnie w XIX wieku. To w dużej mierze wina
systemu edukacji, gdzie lekcji religii jest dwa razy więcej niż
biologii, matematyki czy geografii.

pseudohomoseksualizmie, który dosadnie określa także jako pederastię.

Trochę szkoda mi czasu na czytanie, a raczej na przebijanie się przez
angielską terminologię medyczną rodem z XIX wieku. Szukać polskiego
wydania też mi się nie chce. Liczyłem na to, że nakierujesz mnie
bardziej precyzyjnie, tym bardziej, że konkretne przypadki są
ponumerowane w konkretnych rozdziałach.
Ciekawostki historyczne odkładam na emeryturę ;)

> PS. Z tegoż wydania szanownym państwu Xiężom i dzisiaj pod rozwagę sekcya:
> Sprośność z osobami nie mającymi lat 14-tu - Znieważenie, s. 228-230

Pomimo braku internetu, świadomość sprośności sukienkowych była
powszechnie znana od dawna. I jest tolerowana do dzisiaj.

Pozdrawiam
Piotr

83. Data: 2019-03-20 22:02:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2019 20:15:52 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

- Psychopathia sexualis" to oczywiście, że Krafft-Ebing poszedł za daleko,

pseudohomoseksualizmie, który dosadnie określa także jako pederastię.

> [...]

Ah... nie mówmy o oczywistościach.
Cohn-Bandyta obleśny typ, ale nie udowodniono mu, czy znieważał małe
dziewczynki tylko słownie gębą w dyskusji, czy też konkretne czynnie, innymi
częściami ciała.

No ale czego się można spodziewać innego od polityka, czyli innymi słowy
szumowiny, jak co najmniej opowiadania sprośności, jak to jest przyjemnie gdy
5-latka dupę uczciwszy uszy odsłania...

84. Data: 2019-03-20 22:20:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2019 20:02:08 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
cja-google-dalej-nie-odroznia-afroamerykanow-od-gory
li/

> Nie doceniasz białych :)
> http://kamilcywka.pl/bulla-sublimis-deus-i-jej-znacz
enie/

Biały analfabetyzm - Włochy 47% niepisatych i nieczytatych i tylko 26 znaków
pisarskich.
Japonia - 99% piśmiennych przy ponad 2 tys. znaków pisarskich (właściwie tylko
najgorsi genetyczni idioci tam pisać i czytać nie potrafią).

85. Data: 2019-03-20 22:26:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2019 22:20:16 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> Japonia - 99% piśmiennych przy ponad 2 tys. znaków pisarskich (właściwie tylko
> najgorsi genetyczni idioci tam pisać i czytać nie potrafią).

PS. Zapomniałem z wszystkiego dodać wniosek - co z tego, że papa Paolo Terzio
nagryzmolił po łacinie bullę, jak znakomita większość białych wraz z rządzącymi
na czele nie umiała jej przez setki lat przeczytać!

86. Data: 2019-03-20 23:00:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2019 o 22:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Japonia - 99% piśmiennych przy ponad 2 tys. znaków pisarskich (właściwie tylko
> najgorsi genetyczni idioci tam pisać i czytać nie potrafią).

Gdyby byli naprawdę mądrzy, to by wymyślili alfabet z 26 znakami.

87. Data: 2019-03-21 01:41:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-20 22:02, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> szumowiny, jak co najmniej opowiadania sprośności, jak to jest przyjemnie gdy

Ale to nie było tylko takie czcze gadanie. To normalna swołocz!

W latach 80-dziesiątych, w parlamencie pewnego dziwnego kraju był
projekt zalegalizowania pedofili, jednak resztkami zdrowego rozsądku
został odrzucony.

https://www.dw.com/pl/szokuj%C4%85ce-szczeg%C3%B3%C5
%82y-z-historii-partii-zielonych-chcieli-zalegalizow
a%C4%87-pedofili%C4%99/a-17023892

"Instytutu Badań nad Demokracją w Getyndze prześwietlenie historii
Zielonych pod kątem występowania w niej tendencji pedofilskich.

Pierwsze wyniki swych badań opublikowali w tym tygodniu na swoich łamach
Frankfurter Allgemeine Zreitung. Wynika z nich, że stosunki seksualne
między dorosłymi i dziećmi były tolerowane nie tylko w szeregach
członków partii Zielonych, lecz również w wielu innych ugrupowaniach
lewicowych i lewackich, oraz liberalnych. Mało tego, miały wręcz
poparcie politycznie. Walter i Klecha twierdzą, że na zjeździe partii
Zielonych w roku 1980 dążono do zalegalizowania pedofilii. Żądano
wprowadzenia zmian do paragrafów 174 i 176 niemieckiego kodeksu karnego,
w których mówi się o tym, że wszelkie czyny seksualne pomiędzy dorosłymi
a nieletnimi poniżej 14 lat są ścigane z mocy prawa i podlegają karze.
Za wprowadzeniem takich zmian opowiadali się również niektórzy młodzi
działacze partii liberalnej FDP."

W tym samym dziwnym kraju, przez wiele lat, była również praktyka
prawnie usankcjonowana oddawania dzieci pod opieke pedofili.

https://niezalezna.pl/213065-wstrzasajaca-historia-z
-niemiec-jugendamty-oddawaly-dzieci-pod-opieke-pedof
ilom

"Komun, w których tak jak np. w słynnej Dwójce w Berlinie kilkuletnie
dzieci zachęcano do seksualnych kontaktów z dorosłymi w ramach
,,pozbawiania ich zahamowani". Relacje, bardzo obrazowe i co tu ukrywać
- pornograficzne można do dziś znaleźć w wydawnictwach książkowych,
internecie, sam Kentler często przywoływał je w obszernych cytatach w
swoich publikacjach. Jest to wszystko niewątpliwie fakt wstydliwy dla
dzisiejszych obrońców zdobyczy rewolucji seksualnej, który, (jak zresztą
potwierdza głośny przypadek pedofilskich fascynacji Daniela
Cohn-Bendita) środowiska lewackie zwykły w przypadku konfrontacji
sprowadzać do zjawiska marginalnego. Otóż pedofilia nie była na
przełomie lat 60. / 70. jedynie egzotycznym dodatkiem do pigułki
antykoncepcyjnej i wyzwolenia seksualnego, ale jednym z głównych
postulatów programowych generacji'68 przemycanym pod hasłem wychowania
antyautorytarnego. Pedagogiki czerpiącej z marksizmu, zakorzenionej w
Niemczech od lat 20., rozbudowanej pod koniec 60. i wyznawanej do dziś
przez bardzo wielu wychowawców, profesorów i rodziców w Niemczech. "

po latach, nawet 'Żydeta' potwierdza:

http://wyborcza.pl/7,75399,22858110,niemieckie-dziec
i-oddane-w-rece-pedofilow-dziennikarze-spiegla.html?
disableRedirects=true

88. Data: 2019-03-21 01:54:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-20 22:20, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Japonia - 99% piśmiennych przy ponad 2 tys. znaków pisarskich (właściwie tylko
> najgorsi genetyczni idioci tam pisać i czytać nie potrafią).

A socjal w Japoni jaki jest?

//może ten analfabetyzm skorelowany jest z wysokim socjalem?

89. Data: 2019-03-21 02:14:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-20 22:26, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> nagryzmolił po łacinie bullę, jak znakomita większość białych wraz z rządzącymi
> na czele nie umiała jej przez setki lat przeczytać!

Intencje, też się licza.

Na tym polega fenomen Katolicyzmu, że nakłada na władze ograniczenia
moralne.
Stawia przed władzą świecka takie same wymagania jak i przed wiernymi,
podległymi, tej władzy.

Zakładam, że na wszystkich dworach ówczesnej Europy dobrze zrozumiano
ten dokument i dlatego reformacja tak błyskawicznie objeła wiekszośc
krajów tzw. kolonialnych.

A jeden Cesarz, to nawet obraził sie na tego Papierza i wydał swoje
'Nowe Prawa', zabraniające brania Indian w niewole.

http://www.polishclub.org/2017/11/20/humanizm-czyli-
niewolnictwo/

90. Data: 2019-03-21 05:57:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 marca 2019 01:42:26 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> po latach, nawet 'Żydeta' potwierdza:
>
> http://wyborcza.pl/7,75399,22858110,niemieckie-dziec
i-oddane-w-rece-pedofilow-dziennikarze-spiegla.html?
disableRedirects=true

ZTCP, to o Cohnie-Bendicie dowiedziałem się właśnie z Wybiórczej jakieś 20 lat
temu i redaktor Michnik nie miał chyba nic przeciwko temu, że tak obgadują
jego kolegę. O podobnych sprawach pisali bez żadnych ogródek, a przestali
gdzieś tak przed referendum UE, a po wstąpieniu to w ogóle.

No ale z drugiej strony w tym samym czasie na łamach tej samej gazety toczyła
się dyskusja, jaka to sexy jest pewna bodajże 10-letnia ruda modelka, więc ta
krytyka pedofilii to była trochę z przymrużeniem oka. W Internecie było pełno
pornografii dziecięcej z lat 80. i 90. ZTCP zakamuflowanej najczęściej jako
twórczość "artystyczna" i mało kto w gruncie rzeczy zdawał sobie sprawę, jakie
szkody jej produkcja wyrządzała młodocianym modelom i modelkom, aktorom
i aktorkom (jak np. Eva Ionesco czy Brooke Shields). Wydaje się, że na fali
euforii II fali rewolucji seksualnej w latach 90. ludzie zwyczajnie przestali
myśleć. Demoralizacja szła od góry. Miałem znajomego profesora na jednym
z wydziałów ścisłych uniwerku, który był miłośnikiem Boskiego Markiza,
organizował popijawy dla studentów i studentek w akademikach i przysyłał linki
do stron fotografii rozebranych podlotków. Z tego co słyszałem, później wpadł
i wyleciał z hukiem jak już skończyła się euforia.

HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".
Wielki Brat