Oczko -strasznie zielona woda.

1. Data: 2000-09-14 10:26:12

Temat: Oczko -strasznie zielona woda.
Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam bardzo zielona wode w oczku.
Co zastosowac aby choc troche polepszyc.
a...@p...fm

2. Data: 2000-09-14 16:28:12

Temat: Re: Oczko -strasznie zielona woda.
Od: "Cino" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli dopiero co założyłeś to wszystko w normie - zakwit wody. Jeżeli jakiś
czas temu i problem dalej istnieje to właściwie nic nie da się zrobić ( za
duże nasłonecznie, brak przepływu wody, zbyt mała powierzchnia i głębokość
itp. - wady które nie są łatwe do usunięcia).

3. Data: 2000-09-15 18:28:12

Od: "Michał Kita" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co w przypadku wody w kol. brunatnym ?

Michał Kita
ICQ UIN# 76170993
Gadu Gadu # 103325

4. Data: 2000-09-17 06:32:31

Od: "Cino" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To zależy jak brunatna. Woda w jeziorach też nie jest krystaliczna no chyba
że to jezioro górskie. U mnie widoczność jest na ok. 70 cm. Nie wiem jak
jest u Pana. Być może Pańskie oczko położone jest poniżej powierzchni
gruntu - efektowniej to wyglada ale padający deszcz spływając zamula wodę.

Re: to ja przepraszam...- nie przepraszaj!
materialy budowlane
trzmielina
szkarłatka?
Figury do oczek wodnych