Odchudzanie!

1. Data: 2000-11-24 01:19:38

Temat: Odchudzanie!
Od: "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby mi ktos polecic jak schudnac..nie mam duzej nadwagi..ale
chcialabym troche schudnac..czy znacie jakies ciekawe strony na ten
temat?albo jakies listy dyskusyjne?chetnie tez nawiaze kontakt z osobami
ochudzjacymi sie!i te ktore jzu schudly!

czekam na odp!

pozdrawiam piszcie tez na maila do mnie

1. Data: 2000-11-27 09:42:26

Temat: Re: Odchudzanie!
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy moglby mi ktos polecic jak schudnac..nie mam duzej nadwagi..ale
> chcialabym troche schudnac..

To daruj sobie wszystkie duperele i pierdoly tylko zacznij sie wiecej
ruszac.

Jader

1. Data: 2000-11-28 06:24:01

Od: "(Na)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vt9r4$b8s$...@s...man.poznan.pl...
> Użytkownik "Stokrotka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> To daruj sobie wszystkie duperele i pierdoly tylko zacznij sie wiecej
> ruszac.
>
> Jader

Zgadzam się z poprzednikiem? Co to jest nieduża nadwaga? Jak kiedyś
widziałem, co kobiety wyrabiają na aerobiku, to przez tydzień mnie jeszcze
wszystko bolało. I jak tu Was nie kochać?

(Na)Leśnik

1. Data: 2000-11-30 08:09:27

Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temat?albo jakies listy dyskusyjne?chetnie tez nawiaze kontakt z osobami
ochudzjacymi sie!i te ktore jzu schudly!

Najważniejsze to przestac obsesyjnie myslec o jedzeniu, kaloriach i
odchudzaniu. Rzuc sie w wir pracy, nie objadaj sie tortami i golonka a
nadmiar wagi zniknie. Odkad przestalam myslec o kaloriach one same mysla
za siebie :)))
Dorota

Ziemniaki zapiekane w plasterkach
Kura na patyku