Odchudzanie nog ???

1. Data: 2002-04-18 11:16:33

Temat: Odchudzanie nog ???
Od: "Piotr Krawczyk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio widzialem program, w ktorym lekarka wypowiadala sie, ze dieta
nie pomoze kobiecie jesli ta chce schudnac na udach, ze jest jakis mechanizm
w organizmie, ktory to blokuje. Czyli dieta pomoze na brzuszek ale na nogi
juz nie. Jesli to nie prawda, prosze o weryfikacje a jesli fakt, prosze o
podanie sposobu na zrzucenie sadelka z kobiecych ud (moze jakies cwiczenia
?? )

Pozdrawiam Piotr

PS. nie pisze o sobie ;)

2. Data: 2002-04-18 14:32:26

Temat: Odp: Odchudzanie nog ???
Od: ".:{-Islander-}:." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Krawczyk <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9m9sg$rqh$...@o...icpnet.pl...
> [...]
> podanie sposobu na zrzucenie sadelka z kobiecych ud (moze jakies cwiczenia

chodzenie w nieprzemakalnych ortalionowych spodniach latem. Troche sie spoci
ale schudnie.i to szybko.

3. Data: 2002-04-18 20:54:18

Temat: Re: Odchudzanie nog ???
Od: "Rafal" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze chodzenie po schodzach lub jazda na rowerze pomoze
RAfal

4. Data: 2002-04-21 01:05:35

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <h...@w...pl> wrote in message news:a9pi7m$r65$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Piotr Krawczyk" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> mysle ze chodzenie po schodzach lub jazda na rowerze pomoze
> RAfal

Hmm, ja duzo jezdze na rowerze, duzo chodze po schodach i prawda jest taka,
ze tluszczu na udach mam caly czas tyle samo, a zyskalam bardzo rozwiniete
miesnie na nogach, wiec wydaje mi sie, ze nie ma co przesadzac z cwiczeniem
nog w ten sposob (miesnie jeszcze bardziej pogrubiaja w takim przypadku). U
mnie blokuja spalanie "sadelka" na udach geny, bo wszystkie kobiety w
rodzinie (mama, jej matka, moja siostra itd) tyja wlasnie na udach. Na razie
nie udalo mi sie tego pokonac :(.

pozdrawiam
Ewelina

5. Data: 2002-04-23 09:43:43

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie blokuja spalanie "sadelka" na udach geny, bo wszystkie kobiety w
> rodzinie (mama, jej matka, moja siostra itd) tyja wlasnie na udach. Na

No wlasnie...tez mam podobny problem.
Cwiczenia, preparat do smarowania nie pomagaja za bardzo a po wysilku
podobnie jak ty zyskuje umiesnione uda a nie o to chodzi.

Agnieszka

Chondromalacja
krzepniecie krwi
szczepionka - odra
Kat. wojskowe. - Czy HBS mi tutaj pomoze zdobyc B albo D? :)
co to jest