Odczuwam potrzebę ...

1. Data: 2005-12-30 20:12:25

Temat: Odczuwam potrzebę ...
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... napisania posta na jakiś temat - tak mi się zbiegło przy trzecim piwie.
Jakieś pomysły ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2005-12-30 20:13:03

Temat: Re: Odczuwam potrzebę ...
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> .... napisania posta na jakiś temat - tak mi się zbiegło przy trzecim
piwie.
> Jakieś pomysły ? :)

moze: zgubne skutki picia piwa.

numer jeden: pisanie postow bez sensu.

:)

3. Data: 2005-12-30 20:22:40

Temat: Zgubne skutki picia piwa
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> numer jeden: pisanie postow bez sensu.

... żeby to jeszcze komuś przeszkadzało ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2005-12-30 20:44:10

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> ... napisania posta na jakiś temat - tak mi się zbiegło przy trzecim piwie.
> Jakieś pomysły ? :)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Czy ludzie dzielą się na takich co lubią iść motywacyjnie na skróty i
dostarczyć sobie przyjemność szybko i intensywnie czy są tacy co nadają
życiu sens i to sprawia im przyjemność... I czy Ci pierwsi się szybko
uzależniają od wbijania sobie igieł a Ci drudzy rozpromieniowują swoją
odczuwanie przyjemności na większy logicznie obszar, a może odczuwają
innego rodzaju przyjemności?

5. Data: 2005-12-30 20:58:11

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uzależniają od wbijania sobie igieł a Ci drudzy rozpromieniowują swoją
> odczuwanie przyjemności na większy logicznie obszar, a może odczuwają

Co ci pierwsi, a co ci drudzy to już trzeciorzędna sprawa. Liczy się pasja,
zarówno w szybkim dostarczniu sobie przyjemności jak i w "nadawaniu życiu
sensu" ... jak i w czymkolwiek innym. Bez tego elementu - dupa blada w
jakiejkolwiek dziedzinie. IMO ludzie działający z pasją/bez pasji jest
bardziej adekwatnym podziałem ... jeśli już mamy się bawić w górnolotne
pieduły :)

Na spost po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2005-12-30 21:52:43

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> pasją/bez pasji jest bardziej adekwatnym podziałem ... jeśli już mamy
> się bawić w górnolotne pieduły :)

Z zaciekawieniem wysłucham czyjejś osobistej religii ;)

7. Data: 2005-12-30 22:02:54

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z zaciekawieniem wysłucham czyjejś osobistej religii ;)

Your own, personal, Jesus ...

:)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2005-12-30 22:17:40

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Dec 2005 21:58:11 +0100 "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
wyśle <dp46us$alu$1@inews.gazeta.pl> zawierający:

> Co ci pierwsi, a co ci drudzy to już trzeciorzędna sprawa.

wygląda na to, że niemal jest obojętne co się robi

> Liczy się pasja, zarówno w szybkim dostarczniu sobie przyjemności
> jak i w "nadawaniu życiu sensu" ... jak i w czymkolwiek innym.

jak się objawia taka pasja?

> Bez tego elementu - dupa blada w jakiejkolwiek dziedzinie.

co oznacza to sformułowanie?

> IMO ludzie działający z pasją/bez pasji jest bardziej adekwatnym podziałem

skąd się bierze szczególna adekwatność tego podziału?

> ... jeśli już mamy się bawić w górnolotne pieduły :)

masz na myśli abstrakcje?

9. Data: 2005-12-30 22:22:51

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-12-30 22:28:55

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyśle <dp46us$alu$1@inews.gazeta.pl> zawierający:

> wygląda na to, że niemal jest obojętne co się robi

zgadzam się.

> jak się objawia taka pasja?

conajmniej 100% - skutecznością i 100% - satysfakcją.

> co oznacza to sformułowanie?

Oznacza skuteczność poniżej 100% i satysfakcję poniżej 100% ... niektórym
wystarcza 99% ...

> skąd się bierze szczególna adekwatność tego podziału?

Z powyższego :)

> masz na myśli abstrakcje?

W kwesti górnolotnych pierdół staram się by konkretnym :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Relacje przez internet a relacje na zywo
Kupie Prozac...
Re: Pantoflarstwo - cd -po blokadzie na serverze
30 lat, studia, psychologia w Krakowie
to mnie nie interesuje?