Odgrzewanie ryby

1. Data: 2006-12-28 12:36:46

Temat: Odgrzewanie ryby
Od: "Marrek" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda ze ryby nie powinno sie odgrzewac?
Jezeli chcialbym upieczonego karpia na drugi dzien odgrzac np. w mikroweli
czy to jest szkodliwe?

2. Data: 2006-12-28 12:43:23

Temat: Re: Odgrzewanie ryby
Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Marrek
Thu, 28 Dec 2006 13:36:46 +0100 napisałeś:

> Czy to prawda ze ryby nie powinno sie odgrzewac?
> Jezeli chcialbym upieczonego karpia na drugi dzien odgrzac np. w mikroweli

do wczoraj jadlem wigilijnego, smazonego karpia, z mikrofali.
Marek
Żona Michael?a Jackson?a, Debbie Rowe twierdzi, że nie jest on ojcem
dwójki dzieci. Kiedy dzieciaki to usłyszały stwierdziły, że to najlepszy
prezent od św. Mikołaja jaki kiedykolwiek dostały! <Conan O'Brien>

3. Data: 2006-12-28 12:48:14

Od: "Marrek" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do wczoraj jadlem wigilijnego, smazonego karpia, z mikrofali.
> --

Wlasnie ja tez odgrzewam tak co roku .Znajomemu powiedzieli na kursie
barmana i kelnera ze nie odgrzewa sie ryb.

4. Data: 2006-12-28 15:26:18

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marrek" <K...@i...pl> napisał

> Znajomemu powiedzieli na kursie
> barmana i kelnera ze nie odgrzewa sie ryb.

Bo w gastronomii chyba w ogóle niczego się nie odgrzewa.

5. Data: 2006-12-28 15:44:48

Od: "Pawel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo w gastronomii chyba w ogóle niczego się nie odgrzewa.

Tak nie powinno sie raczej podasc gosiowi odgrzanej ryby czy czegos.Jednak
myslalem ze chodzi o to ze to szkodliwe dla zdrowia.Poza tym ucza go co jest
zdrowe a co nie.

ps.Pisze z konta kolegi dlatego inne imie

6. Data: 2006-12-28 17:14:42

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marrek napisał(a):
> Czy to prawda ze ryby nie powinno sie odgrzewac?
> Jezeli chcialbym upieczonego karpia na drugi dzien odgrzac np. w
> mikroweli czy to jest szkodliwe?

Witam.

Nie mam kuchenki mikrofalowej. Wigilijnego dorsza zawinęłam w folię
aluminiową i odgrzałam w piekarniku. Był bardzo smaczny i nie wysechł.

Alkmina

7. Data: 2006-12-28 21:02:17

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marrek napisał(a):

Dzisiaj skończyłem właśnie karpia z wieczoru wigilijnego,
odgrzewałem razem z kapustą z grochem i pierogami. Robiłem to zawsze
od lat i żyję. Nie miałem z tego powodu dolegliwości
żołądkowych.

Janusz

DO P.P. KACZYŃSKICH
3 urządzenia w jednym - maszynka do mięsa , sokowirówka , mikser
Pasta curry
Domek z piernika
Dobry, sprawdzony przepis na kapustę z grochem?