Mrożenie placków ziemniaczanych

1. Data: 2006-12-28 13:50:50

Temat: Mrożenie placków ziemniaczanych
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos z Was zamrazal placki ziemniaczane?? Czytalam w archiwum,ze mozna
mrozic samo ciasto na nie, ale co z gotowymi?? Widzialam w jakims markecie
zamrozone, ale kto wie, co w nich naprawde bylo ;)
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2006-12-28 13:52:40

Temat: Re: Mrożenie placków ziemniaczanych
Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> czy ktos z Was zamrazal placki ziemniaczane?? Czytalam w archiwum,ze mozna
> mrozic samo ciasto na nie, ale co z gotowymi?? Widzialam w jakims markecie
> zamrozone, ale kto wie, co w nich naprawde bylo ;)

Możesz mrozić, najlepiej ułożone pojedynczo na tacce, ale i hurtem,
tylko oddzielone folią spożywczą też się da.
--
pa, BBjk

3. Data: 2006-12-28 20:58:39

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

Bez problemu. Można kupić placki po węgiersku mrożone i nic im
pewnie nie przeszkadza to że są z gulaszem, no same placki
ziemniaczane mrożone też swego czasu widziałem.

Janusz

Odgrzewanie ryby
DO P.P. KACZYŃSKICH
3 urządzenia w jednym - maszynka do mięsa , sokowirówka , mikser
Pasta curry
Domek z piernika