Odkurzacz ogrodowy

1. Data: 2006-08-08 13:26:52

Temat: Odkurzacz ogrodowy
Od: "Polnocny Wiatr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję odkurzacz ogrodowego.
Ma być niezbyt duży ale o dużej mocy - około 2400 W.
Ma mieć funkcję ssania i dmuchania.
Czy może ktoś wie gdzie mogę taki kupić?

Mieszkam w Szczecinie i na razie widziałam tylko dwa odkurzacze w Castoramie
i to okropnie wielkie klamoty.
Z gory dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam Hania

2. Data: 2006-08-08 14:25:19

Temat: Re: Odkurzacz ogrodowy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Polnocny Wiatr" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
>
> Mieszkam w Szczecinie i na razie widziałam tylko dwa odkurzacze w
> Castoramie i to okropnie wielkie klamoty.

Lepsze i tańsze grabki "pawi ogon" do liści i skoszonej trawy - metalowe o
regulowanej szerokości.
Do kurzu zwykła szczota na kiju, a później wąż z wodą do spłukania.

3. Data: 2006-08-08 15:38:17

Od: "Polnocny Wiatr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepsze i tańsze grabki "pawi ogon" do liści i skoszonej trawy - metalowe o
> regulowanej szerokości.
> Do kurzu zwykła szczota na kiju, a później wąż z wodą do spłukania.

Dziękuję za poradę ale ja nawet nie mam ogrodu. :)
I do zupełnie czegoś innego mi ten odkurzacz jest potrzebny. :)
Potrzebna mi jest taka dmuchawa.

Pozdrawiam Hania

4. Data: 2006-08-08 16:44:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Polnocny Wiatr wrote:

> Dziękuję za poradę ale ja nawet nie mam ogrodu. :)
> I do zupełnie czegoś innego mi ten odkurzacz jest potrzebny. :)
> Potrzebna mi jest taka dmuchawa.

Napisz do czego. Na przykład do przedmuchwania rur basenowych
idealny jest odkurzacz taki jak ten:
http://www.abcvacuumwarehouse.com/vacdetails.asp?DBI
D=1426&ID=Shop%2DVac%AE+601%2D02+Wet%2FDry+Vac+with+
Blower
Dmucha bardzo dobrze.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2006-08-08 17:27:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> [...]
> idealny jest odkurzacz taki jak ten:
> http://www.abcvacuumwarehouse.com/vacdetails.asp?DBI
D=1426&ID=Shop%2DVac%AE+601%2D02+Wet%2FDry+Vac+with+

Skąd wiesz? Nie widać gniazda wylotu, jest tylko do ssania...

6. Data: 2006-08-08 18:15:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

D=1426&ID=Shop%2DVac%AE+601%2D02+Wet%2FDry+Vac+with+
Blower

> Skąd wiesz? Nie widać gniazda wylotu, jest tylko do ssania...

Wiem, bo:
a) Sam mam odkurzacz tej firmy, trochę inny model ale bardzo
podobny,
b) Na górze tej strony jest napisane "with blower".

Pozdrowienia,
Michał

7. Data: 2006-08-22 18:56:32

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Vw4Cg.45709$vl5.26590@tornado.ohiordc.rr.com...

> [...]
> podobny,
> b) Na górze tej strony jest napisane "with blower".

Witam,
zależy jaki pojemnik potrzebujesz. Makita ma coś takiego w ofercie -
czyszczę tym sprzęt :)
CEzarys

duża jasnozielona goasienica!
mszyce