Odkurzacz pioracy - jaki?

1. Data: 2002-08-06 15:45:32

Temat: Odkurzacz pioracy - jaki?
Od: "DarekG" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
prosze o porade jaki mam sobie kupic odkurzacz piorący... mam duzo tapicerki
w domu....ktora strasznie sie brudzi ( śląsk ) ....
Wodnika mi juz tu na grupie odradzono :)
Ogladalem w sklepie i mam do wyboru 3 marki ( a moze sa inne? )
1. Elektrolux Z6020
2. Philips HR6839
3. Karcher K3001
Moze mi podpowiecie i swoje spostrzezenia z uzywania tych modeli
zamiescicie....

Z podziekowaniem
Dariusz Grabiński

1. Data: 2002-08-06 16:34:26

Temat: Re: Odkurzacz pioracy - jaki?
Od: "DarekG" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no jeszcze znalazłem odkurzacze firmy Wirexim:
IGEA COMPACT, PHENIX II, NIAGARA I PREMIUM ....
ale tez nie wiem co o nich sądzić...

DarekG

1. Data: 2002-08-06 19:39:42

Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DarekG" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> no jeszcze znalazłem odkurzacze firmy Wirexim:
> IGEA COMPACT, PHENIX II, NIAGARA I PREMIUM ....
> ale tez nie wiem co o nich sądzić...
>
> DarekG

Ja mam Phoenixa II. Jestem zadowolony. Dobrze czyści (dokupiłem
turboszczotkę), dobrze pierze. Teraz kupiłbym Premium, z tego względu, że
mam phoenixa już dwa lata, a prałem tylko raz. Może dlatego, że w
międzyczasie zmieniłem wykładziny na dywany i są jeszcze nowe ;). W każdym
razie tamte uprały się OK. Szwagierka uprała sobie łóżko i też dobrze
wyszło. Ale dopłacać do tego, że pierze się dwa razy na dwa lata to bez
sensu.
Różnica w działąniu jest taka, że
Dobra jest też IGEA, ale troszkę za droga. Działa tak samo jak Premium, ale
jest prawie dwa razy droższa.
Oba modele (Phoenix i Premium/Igea) mają tzw. filtr wodny. Jednakże Phoenix
ma worek zanurzony w wodzie i po odkurzaniu trzeba go myć, a Premium/Igea
działają jak słynny Rainbow - mają separator (tworzy się wir wodny
pochłaniający brudy - czyszczenie odkurzacza polega na wylaniu wody).
Polecam jeszcze sprawdzić na www.orky.com.pl - też niezła maszyna. Dodatkowo
ma "uderzenie gorącej pary - co daje dobrą dezynfekcję.
W każdym razie polecam Gisowatt-a - jest OK. Jak masz dostęp do Selgros
Cash&Carry to kup tam, za tyle co mój Phoenix kosztował w Auchanie, kupiłem
odkurzacz z turboszczotką.

Pozdrawiam
Janusz Sokołowski

1. Data: 2002-08-07 09:34:36

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janoush" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

> W każdym razie polecam Gisowatt-a - jest OK. Jak masz dostęp do Selgros
> Cash&Carry to kup tam, za tyle co mój Phoenix kosztował w Auchanie,
kupiłem
> odkurzacz z turboszczotką.

Jak z obsluga tych odkurzaczy?
Obejrzalem wszystko co stalo w Selgrosie, Makro i stwierdzilem, ze nie sa to
urzadzenia "user friendly".
Musialem sie troche nameczyc zeby porozkladac na czesci (zona byla
przerazona).
Jezeli chodzi o latwosc obslugi (to na taki pierwszy rzut oka) wyglad, ze
Rainbow jest duzo bardziej wygodniejszy od konkurencji. Niestety ta jego
cena powala.

Karol

1. Data: 2002-08-07 21:10:30

Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Rainbow jest duzo bardziej wygodniejszy od konkurencji. Niestety ta jego

Jeśli chodzi o Phoenixa, to przyzwyczaiłem się. Nie jest bardziej
skomplikowane niż obsługa zwykłego Zelmera.
Jeśli chodzi o Premium, to obsługa jest dokładnie taka sama jak Rainbow'a.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2002-08-08 13:20:05

Od: "Nina" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecalabym cos Gisoawtt'a (WIREXIM) Najlepiej Phenix albo Igea. Mozna je
kupic w Auchan, Selgros (tylko tam jest Igea), Castorama. W Selgrosie Igea
powinna byc w dobrej cenie - a jest o tyle wygodniesa ze nie trzeba do niej
zadnych workow.

pozdrawiam

Nina
Użytkownik DarekG <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-08-11 10:06:23

Od: Glacier <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

DarekG wrote:

>3. Karcher K3001
>Moze mi podpowiecie i swoje spostrzezenia z uzywania tych modeli
>zamiescicie....

Wlasnie tego sprzetu uzywam od 5 lat.
Bezawaryjny, swietnie pierze - problem jest taki ze nalezaloby
uzywac oryginalnych plynow do prania - ale efekt jest OK!
Jak na razie wypralem kilka dywanow u siebie i u tesciowej :-) - byla
zadowolona z efektow :-)
Niewiem dlaczego ale pomimo troche wyzszej ceny od innych znanych mi
producentow sprzetu czyszczacego Karcher jak na razie wygrywa.
Zastanawiam sie nad nowym zakupem tej firmy chodzi o Karcher 1102 z
funkcja do zelazka.
Glacier g...@r...net
http://www.oriflame.artii.com
http://www.oriflame.artii.com/praca

1. Data: 2002-08-12 06:26:38

Od: "Dariusz Grabiński" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziekuje za Wasze spostrzezenia i jakze cenne uwagi ....
Moze ktos sie wypowie jeszcze na temat tych dwoch firm?

> 1. Elektrolux Z6020
> 2. Philips HR6839

Z podziekowaniem
Dariusz Grabiński

Jakie formalności??
Gdzie się podział samoodkurzacz???
Wanna z hydromasazem i jej czyszczenie
Gdzie najtaniej ceramikę łazienkową - Górny Śląsk ?
Czy nasz ulubieniec zmienił nick?