ksiega wieczysta

1. Data: 2002-08-06 19:38:32

Temat: ksiega wieczysta
Od: "Bart" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktos moze mi poradzic jak sie zabrac do uregulowania spraw ksiegi
wieczystej i gdzie to zalatwic ? Sprawa dotyczy nieruchomosci odziedziczonej
w spadku
bede wdzieczny za wszystkie komentarze

1. Data: 2002-08-07 06:50:35

Temat: Re: ksiega wieczysta
Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart" <n...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ktos moze mi poradzic jak sie zabrac do uregulowania spraw ksiegi
> wieczystej i gdzie to zalatwic ? Sprawa dotyczy nieruchomosci

Z grubsza: potrzebny ci bedzie wyrok sadowy stwierdzajacy nabycie spadku i
aktualny odpis z ksiegi wieczystej, z tym idziesz do Urzedu Skarbowego gdzie
zaplacisz podatek od spadku, z potwierdzeniem zaplaty i wyrokiem trzeba sie
udac do wydzialu ksiag wieczystych - powinno wystarczyc

Zaslav

B.T.W. Podobno na wniosek Unii Polityki Realnej jakies 2 lata temu
zaniechano w niektorych urzedach skarbowych poboru podatku od najblizszej
rodziny. Serio!

Odkurzacz pioracy - jaki?
Jakie formalności??
Gdzie się podział samoodkurzacz???
Wanna z hydromasazem i jej czyszczenie
Gdzie najtaniej ceramikę łazienkową - Górny Śląsk ?