Odległość drzew i krzaków od płotu?

11. Data: 2004-08-03 21:26:26

Temat: Re: Odległość drzew i krzaków od płotu?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <b...@u...com.pl> writes:

> Prawo budowlane mówi, że dla drzew minimalna odległość sadzenia od
> granicy działki wynosi 4m.

Mógłbyś przybliżyć? Chętnie zapoznam się ze stosownym artykułem.

Pozdrawiam,
Grzesiek, który dzisiaj posadził klona 1.5 m od granicy działki.
--
Pewna dama z miasteczka Uciecha
chciała się na tygrysie przejechać.

12. Data: 2004-08-04 07:47:36

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dięki za pomoc, sprawa jest jasna i prosta, tak zrobię.
Gorzej będzie gdy po pomiarach geodety okaże się, że nowy słupek i płot,
który wyrósł podczas mojej nieobecności - są na mojej działce. Do
przesunięcia ich chyba takie metody nie wystarczą.

Pozdrawiam
Maarek

13. Data: 2004-08-04 14:25:13

Od: "Piotr" <b...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Beata miała rację. Ja na pewno jej nie miałem.
Sorki za zamieszanie, jest tak, jak piszecie.
Można zarządać usunięcia gałęzi czy też korzeni po swojej stronie etc, etc.
Po za moim postem, cała reszta to prawda.

Pozdrawiając przepraszająco Piotr

14. Data: 2004-08-04 22:11:16

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał

> Pozdrawiam,
> Grzesiek, który dzisiaj posadził klona 1.5 m od granicy działki.

Ty to masz hektary...

Ja sadząc drzewa docelowo 30metrowe,
0,5m od granicy uważam się za rozrzutnego...:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

15. Data: 2004-08-05 06:34:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:

> Ty to masz hektary...

No co Ty...

> Ja sadząc drzewa docelowo 30metrowe,
> 0,5m od granicy uważam się za rozrzutnego...:-)

Ten akurat będzie kurduplasty, raptem do 5-6 metrów i z wąską koroną,
a dołem mają iść insze krzaczory.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien pan śmiał się tak,
że nagle trafił go szlag.

16. Data: 2004-08-05 07:15:51

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:
> [...]
> Można zarządać usunięcia gałęzi czy też korzeni po swojej stronie
> etc, etc. Po za moim postem, cała reszta to prawda.

Pamiętajcie, że płot z sąsiadem jest też i po to by od czasu do czasu można
było "podejść do płota jak i ja podchodzę" i unormować międzysąsiedzkie
stosunki. Tak więc całkowicie nie obsadzajcie tych granic, hi hi hi

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

17. Data: 2004-08-05 08:02:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m27jsedreh.fsf@sapijaszko.net...
> "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:
>

> Ten akurat będzie kurduplasty, raptem do 5-6 metrów i z wąską koroną,
> a dołem mają iść insze krzaczory.

A może byś się pochwalił co to za gatunek/odmiana? :)

Pozdrawiam jak zwykle ciekawsko
Kaśka

18. Data: 2004-08-05 08:06:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A może byś się pochwalił co to za gatunek/odmiana? :)

A taki jeden, przyjechał do mnie maluchem, bodajże z Ciechanowa :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Chwalił się prałat z Trzebnicy